اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار صمیمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با مردم

خبرگزاری فارس: در ادامه سلسله دیدارهای مردمی، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه امروز به مسجد کریم اهل بیت (ع) رفت.

دیدار صمیمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با مردم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در ادامه سلسله دیدارهای مردمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در مساجد که به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات مردم به صورت بی‌واسطه صورت می‌گیرد‌، این بار نوبت به مسجد کریم اهل بیت (ع) شهرک دادگستری کرمانشاه‌ رسید.    
براساس گزارش دادگستری، در این دیدار صمیمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی است که دستگاه قضایی خود را موظف به پرداختن به آن می‌داند و در این میان هیچ کوتاهی وجود نخواهد داشت و همکاری و همدلی مردم می‌تواند پشتوانه رسیدن به هدف باشد.
مجتبی ملکی به تبیین وظایف کلی دستگاه قضایی اشاره و اظهار کرد: اعتماد و اطمینان مردم به دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های اجرایی زمانی حاصل خواهد شد که با رعایت اصل بی‌طرفی عمل شود؛ در حوزه قضایی ما بر خود واجب می‌دانیم ضمن رعایت این اصل با رسیدگی به موقع پرونده‌ها برای حل مشکلات مردم گام برداریم کما اینکه تاکنون نیز این‌گونه بوده است و یکی از دلایل حضور ما در مساجد این است که از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم و با همت و همکاری خود مردم و امامان جماعت برای برطرف کردن این مشکلات و جلب اعتماد مردم بکوشیم.
وی خدمت به مردم را وظیفه همه دستگاه‌های دولتی دانست و افزود: امید است همه ما، خدمت به مردمی که سال‌ها زیر بمباران دشمن بوده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، وظیفه بدانیم و تلاش کنیم تا کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور از نظر امنیتی و دیگر ابعاد و زمینه‌ها تبدیل شود. 
دادستان عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ممکن است در هر استانی ناامنی‌های مقطعی پیش بیاید که کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما کرمانشاه نسبت به استان‌های دیگر با توجه به آمارهایی که از سوی مرکز انفورماتیک قوه قضائیه ارائه شده از نظر امنیت جزو استان‌های برتر است. 
ملکی با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر موقعیت سیاسی، اجتماعی و امنیتی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد، گفت: کرمانشاه نسبت به استان‌های دیگر که در همسایگی ما هستند و جمعیت آن‌ها از ما بسیار کم‌تر است شاخص‌های بالاتری از لحاظ امنیتی دارد.
وی تصریح کرد: وقتی امنیت برقرار باشد همه بسترها برای سرمایه‌گذاری و شاخص‌های دیگر فراهم خواهد شد لذا امید است کرمانشاه شهری باشد که به عنوان یک استان ویژه از لحاظ امنیتی از آن نام ببرند.
این برنامه‌ها که در واقع هدف اصلی آن ارتقای دانش حقوقی جامعه و اقشار مختلف آن است در ادامه جلسات عمومی دادستان کرمانشاه در مساجد و محافل اجتماعی بوده و تداوم آن که در دستور کار دستگاه قضایی است می‌تواند نقش متنابهی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه تعدادی از حضار به صورت کتبی مسائل خود را با دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در میان گذاشتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول