اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان معرفی شد

خبرگزاری فارس: کامران حمزه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز با حضور دادستان کل کشور و تنی چند از مسئولان استانی، کامران حمزه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام اکبر بیگلریان تقدیر و تشکر شد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه باید با تمام توان از موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد، افزود: امام راحل با توکل به خدای متعال و اعتماد به مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و آن را زمینه‌ساز بیداری دیگر ملل اسلامی و آزادیخواه جهان قرار دهد.

حجت‌الاسلام اکبر بیگلریان افزود: خوشبختانه امروزه به خاطر رهبری‌ هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ولایت‌مداری مردم بزرگ ایران اسلامی شاهد اعتلا و ارتقای کشور هستیم به طوریکه در زمینه‌های مختلف حرف نخست را در جهان می‌زند.

وی با بیان اینکه باید از مسئولیت‌ها برای پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم بهره برد، خاطرنشان کرد: مناصب و مسئولیت‌ها یک امانت بوده و باید با امانت‌داری درست آن را به دیگر افراد کاردان و باتجربه سپرد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان همدان در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت هفت ساله خود به برخی از اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: برخورد جدی با اراذل و اوباش، ناامن کردن فضا برای سارقان، برخورد با مواد مخدر، مقابله با زمین‌خواری، حفظ حقوق بیت‌المال، ایجاد سازش در دعاوی، تکریم ارباب رجوع و ... بخشی از فعالیت‌هایی بوده که با تلاش و همکاری تمام مجموعه به دست آمده است.

وی توجه به امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ضروریات دانست و تأکید کرد: به طور قطع این مهم زمینه وقوع جرم را کاهش داده و سبب ارتقای امنیت و آسایش در جامعه می‌شود.

بیگلریان در پایان سخنانش خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ادارات شد و گفت: مسئول هر اداره باید مراقب رفتار و اعمال پرسنل مجموعه خود باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول