اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها

تیم‌های برتر یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر در هر رشته از یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در ارومیه مشخص شدند.

تیم‌های برتر یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد پس از برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف، در رشته بدمینتون تیم دانشگاه‌های شیراز، امام رضا (ع) و ارومیه به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته تنیس روی میز، تیم دانشگاه تهران توانست مقام اول را نصیب خود کند و تیم دانشگاه پیام نور دوم شد در این رشته تیم‌های دانشگاه اصفهان و یزد به طور مشترک سوم شدند.

در رشته فوتبال نیز تیم‌های دانشگاه محقق اردبیلی، شمال آمل و پیام نور عناوین برتر را کسب کردند و در رشته فوتسال تیم‌های دانشگاه‌های شمال آمل، جامع علمی کاربردی و خلیج فارس بوشهر اول تا سوم شدند.

تیم‌های دانشگاه‌های پیام نور، شمال آمل و فردوسی مشهد نیز در رشته والیبال عناوین اول تا سوم را به دست آورده و در رشته هندبال تیم دانشگاه اصفهان اول، تیم دانشگاه پیام نور توانست رتبه دوم را کسب نماید و تیم دانشگاه تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در رشته بسکتبال تیم‌های دانشگاه اصفهان، ارومیه و مازندران اول تا سوم شدند و در رشته شنا تیم دانشگاه تهران بر سکوی نخست ایستاد و دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علم و صنعت ایران، دوم و سوم شدند.

همچنین در این دوره از مسابقات تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز دانشگاه قم در رشته دو و میدانی توانستند مقام‌های اول تا شوم کسب کنند و در رشته تکواندو هم دانشگاه‌های تهران، اصفهان و ایلام برتر شناخته شدند.

در بخش کشتی آزاد دانشگاه جامع علمی و کاربردی اول شد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای دوم و دانشگاه فردوسی مشهد سوم شدند همچنین تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه تهران و دانشگاه شمال آمل در رشته کشتی فرنگی اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است، بر اساس رده‌بندی مدال‌ها نیز تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول