اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهر زنجان صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد ورزشی کشور با حضور 1400 ورزشکار در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست هفتمین دوره المپیاد ورزشی مدرسین و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری هفتمین دوره المپیاد ورزشی کشور با حضور یک‌هزار و 400 ورزشکار خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزشی کشور با حضور 1400 ورزشکار در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا الماسی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره المپیاد ورزشی مدرسین و کارکنان دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای کشور از روز هشتم شهریور ماه در زنجان آغاز می‌شود و تا روز 16 شهریور ماه به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: هفتمین دوره المپیاد ورزشی کشور در چهار رشته ورزشی والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.

سرپرست هفتمین دوره المپیاد ورزشی مدرسین و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی مدرسین و کارکنان از 168 مرکز حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که در این مسابقات حضور دارند، در بخش خانم‌ها از 58 مرکز و آقایان نیز از 110 مرکز در این مسابقات حضور دارند.

الماسی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ورزشی یک‌هزار و 420 نفر حضور دارند، افزود: از بین شرکت‌کنندگان در این مسابقات 950 نفر از بین آقایان هستند.

وی همچنین تعداد شرکت‌کنندگان مدرس و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور را 470 نفر اعلام کرد.

سرپرست هفتمین دوره المپیاد ورزشی مدرسین و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با اشاره به محل برگزاری مسابقات افزود: در بخش والبیال آقایان مسابقات در سالن خانه والیبال واقع در بلوار شیخ اشراق برگزار می‌شود.

وی همچنین محل برگزاری والیبال در بخش خانم‌ها را سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور در بلوار 22 بهمن عنوان کرد و افزود: فوتسال آقایان نیز در سالن ورزشی زنده‌یاد مظفری واقع در بلوار سرداران گاوازنگ نرسیده به میدان آزادگان برگزار می‌شود.

الماسی همچنین محل برگزاری مسابقات تنیس روی میز آقایان را سالن ورزشی شهید تجلی واقع در انتهای خیابان پروین اعتصامی عنوان کرد و افزود: تنیس روی میز خانم‌ها نیز در سالن ورزشی قائم خیابان شیخ فضل‌الله نوری برگزار می‌شود.

وی همچنین محل برگزاری مسابقات شطرنج خانم‌ها را سالن اجتماعات قائم واقع در خیابان شیخ فضل‌الله نوری اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول