اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین شهردار اسلام‌آباد معرفی شد

معاون استاندار اردبیل: شهرداری‌ها منابع درآمدی پایدار برای خود پیش‌بینی کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری‌های استان اردبیل باید منابع درآمدی برای خودشان تعریف کنند تا از این طریق بتوانند خدمات‌رسانی خود را متنوع و دایمی ادامه بدهند.

معاون استاندار اردبیل: شهرداری‌ها منابع درآمدی پایدار برای خود پیش‌بینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در مراسم معارفه نخستین شهردار اسلام‌آباد پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از گله‌مندی‌ها و دغدغه‌های شهرداری‌های استان کمبود منابع درآمدی و پرداخت نشدن حقوق کارکنان و کارگران است که برای از بین بردن این مشکلات باید شهرداری‌های استان به توانمندی واقعی دست یافته و بتوانند بیش از هر زمان دیگر با تکیه بر منابع درآمدی خود موفق عمل کنند.

وی بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به شهرداری‌ها را خاطر نشان کرد و افزود: با تاکید استاندار اردبیل در آخرین جلسه شورای اداری استان تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف شدند در پرداخت دیون پیمانکاران و همچنین شهرداری‌ها پیشرو و مقدم‌تر از سایر حوزه‌ها عمل کنند تا شهرداری‌های استان بتوانند در ارایه خدمات خود موفق و شایسته عمل کنند.

بیگدلو از شوراهای شهر و روستا به عنوان بازوان توانمند شهرداری در انجام وظایف و رسالت‌هایشان توصیف کرد و ادامه داد: نباید به جای تعامل و همفکری و همکاری بر فعالیت شوراها و شهرداری‌ها فضای تنش، تقابل و مخالفت سایه بیفکند تا شهرداری‌ها نتوانند در انجام وظایف خود موفق عمل کنند.

این مسئول شهرداری‌های استان را به قدر دانستن فرصت فصل کاری و کسب رضایت مردم فراخواند و خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها با وجود اینکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت سنگین و متعددی دارند اما نباید گستردگی کار آنها فرصتی را برای افراد و کارشناسان به وجود آورد تا بدون احساس مسئولیت نتوانند به شکل مطلوب به انجام وظیفه بپردازند.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: شهرداری‌های استان علاوه بر کسب منابع درآمدی پایدار باید در ارایه خدمات همه‌جانبه نیز وارد میدان شوند و اجازه ندهند نگاه و حرکت یک قطبی بر سایر حوزه‌های کاری سایه بیفکند.

بیگدلو به انتخاب اولین شهردار اسلام‌آباد پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: ‌شورای شهر اسلام‌آباد باید در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود براساس توانمندی‌ها و اقدامات کارشناسی مجموعه شهرداری اقدام کنند و اجازه دهند شهرداری با درایت و برنامه‌ریزی اصولی کارها را به پیش ببرد.

در پایان این مراسم جعفر اطاعتی به عنوان نخستین شهردار اسلام‌آباد پارس‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول