اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

اختصاص 400 میلیون تومان برای ادامه ورودی باغ شاهزاده

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای ادامه دادن ورودی باغ شاهزاده تا جاده ماهان بم در نظر گرفته شده است.

اختصاص 400 میلیون تومان برای ادامه ورودی باغ شاهزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در جلسه شورای اداری در بخشداری ماهان از گذاشتن اعتبار اولیه برای زیرگذر باغ شاهزاده ماهان به مبلغ یک‌میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: با احداث این زیرگذر ماهان از بن‌بست خارج می‌شود.

وی افزود: اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای ادامه دادن ورودی باغ شاهزاده تا جاده ماهان بم در نظر گرفته شده و امیدواریم با اعتبار اولیه که مبلغ 250 میلیون بوده است، این کار به اتمام برسد.

سعیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماهان در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد و باید مرکز درمانی آن از امکانات اولیه یک اورژانس برخوردار باشد، طی جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه علوم ‌پزشکی این مرکز درمانی تجهیز می‌شود.

وی از اختصاص 380 میلیون تومان اعتبار برای شهرداری ماهان خبر داد و بیان داشت: مبلغ 20 میلیون تومان از اعتبارات فرمانداری به اداره برق ماهان برای روشنایی معابر، 5 میلیون تومان اعتبار به حصارکشی کشتارگاه شهر ماهان، 200 میلیون تومان برای شهرداری جوپار، 80 میلیون تومان برای ایجاد فضای سبز شهر جوپار، 20 میلیون تومان اعتبار برای جابه‌جایی و احداث شبکه برق روستای کهنوج و 30 میلیون تومان اعتبار برای آب شرب مردم روستای کهنوج اختصاص می‌یابد.

سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ 20 میلیون از اعتبارات فرمانداری و 15 میلیون تومان از اعتبارات جهاد کشاورزی برای احداث یک کیلومتر کانال آبی روستای لنگر اختصاص یافت.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری مشکلات کلان مانند پیگیری آب استان توسط 10 نماینده خبر داد و گفت: مشکلات کوچک باید توسط مسئولان استانی برطرف شود.

انتهای پیام/صا20/1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول