اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خواستار شد

ممنوعیت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان خواستار ممنوعیت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها شد و گفت: عدم تعهدات دولت در تخصیص بسته حمایتی بخش تولید در فاز اول هدفمندی یارانه‎ها فشار مضاعفی به عرصه تولید وارد کرده است.

ممنوعیت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن که در محل نمایشگاه بین‎المللی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس بررسی‎های انجام شده در کوتاه‎مدت تنها راهکار نجات تولید و اشتغال موجود کشور و بر پایه وعده رئیس جمهور، اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی فعال آن هم با نرخ بهره تک‎رقمی است.

وی اذعان کرد: در صورت عدم تمکین بانک‎ها از این نوع راهکار از صندوق توسعه ملی به عنوان یارانه در اختیار تولید قرار داده شود.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه واحدهای صنعتی در تورم نقشی ندارند یادآور شد: عواملی نظیر رکورد تورمی و محدودیت تحریمی شرایط بحرانی را برای بخش صنعت فراهم کرده است که یقینا رفع وضعیت بحرانی موجود نیازمند تصمیمات و اقدامات شجاعانه و دلسوزانه دولت است.

بهرامی خاطر نشان کرد: در شرایط بحران فعلی در راستای حفظ تولید و اشتغال موجود و در شرایطی که دشمن زوال تولید را نشانه گرفته است نیازمند همدلی، همبستگی و اتحاد ملی و رویکرد به راهکار خرد جمعی هستیم.

وی یادآور شد: مدیران واحدهای صنعتی در ارتباط با سیستم بانکی و سایر نهادهای مرتبط به کرات با تهدید و تحقیر مواجه بوده و کرامت آنها در شرایط بحرانی زیر سوال رفته است که اخلاق حرفه‎ای ایجاب می‎کند تفکر و عملکرد مدیران بر محور رفع مشکلات واحدهای تولیدی معطوف شود.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه بخش صنعت در سه دهه اخیر با همکاری مسئولان تحریم‎های خارجی را دور زده است اذعان کرد: متاسفانه در شرایط موجود تحریم‎های داخلی و محدودیت‎های فضای کسب و کار برای واحدهای صنعتی بسیار مشکل‎آفرین شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول