اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مهندسی معدن خراسان‌رضوی:

قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نظام صنعتی کشور را متحول کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مهندسی معدن خراسان‌رضوی گفت: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نظام صنعتی کشور را متحول کرده است.

قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نظام صنعتی کشور را متحول کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسین عباسی‌نیا عصر امروز در مراسم تجلیل از صنعت‌گران نمونه خراسان‌رضوی که در سالن

آمفی‌تئاتر ساختمان شماره 2 سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خراسان‌رضوی برگزار شد اظهار کرد: شرایط صحیح رقابتی اقتصادی باید به وجود بیاید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش سه قوه در به وجود آمدن این شرایط انکار ناپذیر است تصریح کرد: تولیدکننده و مصرف‌کننده احتیاج به حمایت از طرف دولت و سایر قوا دارند.

رئیس سازمان مهندسی معدن خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد تولید کننده و مصرف‌کننده نقش بسزایی ندارند تاکید کرد: تولید کننده و مصرف‌کننده هر دو تابع قوانین هستند و در بسیاری از امور از دست آنان خارج است و در مواردی در عمل انجام شده قرار می‌گیرند.

عباسی‌نیا با اشاره به اینکه با به وجود امدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نظام صنعتی کشور متحول شده است اظهار کرد: می‌توان با انجام اقداماتی نظام صنعتی کشور را در این زمینه مقاوم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه راه‌حل‌های زیادی وجود داردکه بتوان از آنها استفاده کرد خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین این راهکارها اجرای دقیق برنامه 5 توسعه است.

رئیس سازمان مهندسی معدن خراسان‌رضوی ادامه داد: راهکار بعدی که می‌توان از آن استفاده کرد کنترل واردات و مبارزه با قاچاق است .

عباسی‌نیا در ادامه بحث راهکارهای موجود برای مقاوم کردن بدنه صنعت افزود: راهکارهای دیگری که می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد هدفمندکردن تسهیلات بانکی ، رفع مشکل دونرخی بودن مشکل ارز و فرهنگ‌سازی و ترغیب مصرف‌کنندگان از طریق رسانه‌ها هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول