اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پزشکیان مطرح کرد

حمایت از صنایع‌دستی با درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از صنایع‌دستی و هنرمندان آن می‌تواند با استفاده از درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها انجام شود.

حمایت از صنایع‌دستی با درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان ظهر امروز در حاشیه دیدار از نمایشگاه جاده ابریشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم نگاه مردم به این هنر اصیل، مهم و ارزشمند را روشن‌تر می‌کند.

وی افزود: اینکه مردم به‌صورت مستقیم در این نمایشگاه می‌توانند آثار و هنرهای صنایع‌دستی مناطق مختلف را دیده و با آن آشنا شوند، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع‌دستی صنعت مهمی است که ظرفیت‌های مهمی در حوزه اشتغال و توسعه اقتصادی دارد و باید بیش از این مورد حمایت قرار گیرد، برگزاری این نمایشگاه نیز می‌تواند اقدامی در زمینه حمایت از آن محسوب شود.

وی ادامه داد: باید مجلس در خصوص مقررات و قوانین وضع شده در موضوع صنایع‌دستی و هنرمندان این بخش دقت لازم را داشته باشد و از طرف دیگر نیز دولت با برنامه‌ریزی صحیح زمینه حمایت و توسعه این بخش را فراهم کند.

پزشکیان ضمن تقدیر از تلاش ارزنده میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی در برگزاری این نمایشگاه ابراز کرد: بازاریابی صنایع‌دستی موضوع مهمی است که می‌تواند در نمایشگاه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد و باید در این بخش از ظرفیت گردشگری نیز بهره لازم را برده و موجبات توسعه بخش گردشگری و صنایع‌دستی به‌صورت همزمان را فراهم کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و موضوع بیمه آنها می‌تواند با استفاده از منافع و درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها لحاظ شود.

وی تاکید کرد: هرگاه پیشنهادات دولت در زمینه توسعه بخش صنایع‌دستی در قالب لایحه به صحن مجلس بیاید، مسلماً به راحتی رای می‌آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هنرمندان و فعالان این عرصه نیز می‌توانند با جمع‌بندی پیشنهادات خود برای توسعه این بخش و ارائه آن به مجلس، نمایندگان را برای تهیه طرح کمک کنند تا مشکلاتشان حل شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول