اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

سالن ورزشی شهید رضوانی بروجن بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی سالن ورزشی شهید رضوانی بروجن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سالن ورزشی شهید رضوانی بروجن بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی ‌در مراسم افتتاح این سالن ورزشی در بروجن اظهار داشت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع احداث شده است.

وی افزود: سالن شهید رضوانی بروجن زمینه اشتغال 26 نفر را به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم کرده است.

عنابستانی بیان داشت: برای ساخت و بهره‌برداری از این سالن ورزشی 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از این میزان اعتبار هزینه شده بیش از 5 میلیارد ریال آن از اعتبارات استانی و مابقی نیز از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجن استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: حضور سه ورزشکار از این شهرستان در مسابقات المپیک لندن نشان از وجود استعدادهای فراوان در این شهرستان است.

عنابستانی افزود: احداث این‌گونه سالن‌های ورزشی در این شهرستان در مسیر شکوفایی استعدادهای این شهرستان تاثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه ورزش‌های انفرادی در شهرستان بروجن استعدادهای فراوانی وجود دارد، گفت: در صورت توجه بیشتر به جوانان این شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران بروجنی در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های رشد و بالندگی جوانان را در میادین مختلف فراهم کرد تا آنها نیز بر قله‌های افتخار و عزت ایستاده و با اهتزاز پرچم و سرود کشورمان در میادین مختلف بین‌المللی، برای ایران اسلامی افتخار کسب کنند.  

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول