اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد:

برگزاری همایش بزرگداشت سردار شهید حاج ستار ابراهیمی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نیمه دوم شهریور ماه همایش بزرگداشت سردار شهید حاج ستار ابراهیمی و همسر مرحومش قدم‌خیر محمدی کنعان در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگداشت سردار شهید حاج ستار ابراهیمی در همدان

علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از مقام والای این سردار شهید اسلام و همین طور نقد کتاب دختر شینا که شامل بیان خاطرات و زندگی مشترک حاج ستار ابراهیمی و همسرش است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش چند میهمان ویژه دارد، افزود: سخنرانان، فعالان عرصه ادبیات و هم‌رزمان این شهید بزرگوار میهمان این همایش خواهند بود و در پایان این همایش اقلامی به یادگار مانده از شهید ابراهیمی از طرف خانواده وی به باغ موزه دفاع مقدس همدان هدیه می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در ادامه با بیان اینکه یکی از جنبه‌های پر اهمیت این همایش نقد کتاب "دختر شینا" است، گفت: این کتاب اواخر اردیبهشت به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رسید و چاپ اول آن به اتمام رسیده و چاپ‌ بعدی آن در دست انتشار است.

وی یادآور شد: "دختر شینا" توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر شده و در این ایام جزء سومین کتاب پر فروش این انتشارات بوده است.

بقایی افزود: دختر شینا به شرح زندگی مشترک، ساده، صمیمی، با صفا و ایرانی سردار حاج ستار ابراهیمی و مرحومه‌ قدم‌خیر محمدی کنعان می‌پردازد و قلم توانمند سرکار خانم بهناز ضرابی‌زاده در دلنشین شدن این اثر کمک بسیاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب برای نسل امروز و هم‌رزمان شهید از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و هرکس کتاب را مطالعه کرده تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه حاج ستار ابراهیمی از سرداران پر آوازه گردان حضرت علی اصغر(ع) و سپاه همدان بوده، سپاه انصارالحسین(ع) وظیفه خود می‌داند به منظور تکریم این خانواده و مقام شامخ شهید و تجلیل از نویسنده و کمک به ترویج کتاب این همایش را برگزار کند.

وی با بیان اینکه این همایش به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود، از عموم مردم دعوت کرد به منظور پاسداشت این شهید گرانقدر و همین طور ارزش‌گذاری به فعالان عرصه ادبیات دفاع مقدس در این همایش حضور یابند.

بقایی یادآور شد: زمان دقیق برگزاری همایش متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول