اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

38 طرح عمرانی در قمصر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قمصر از توابع شهرستان کاشان از افتتاح 38 طرح عمرانی تفریحی و ورزشی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

38 طرح عمرانی در قمصر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  کاشان، علی‌اصغر شقایقی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران هزینه اجرای این طرح‌ها را 50 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین 30 تا 100 درصد است.

وی با گرامیداشت هفته دولت افزود: از میان این طرح‌ها 12 طرح ویژه هفته دولت است که با اعتبار 15 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

شهردار قمصر این طرح‌ها را شامل جان‌پناه روی دیوارهای رودخانه مرکزی، روکش آسفالت خیابان شهیدان خاندایی، بلوار ساحلی، میدان جشنواره و خیابان فرفهان، اجرا و تکمیل پیاده‌روهای بوستان گلاب، بلوار بهشت، امام(ره) و خیابان امام(ره) و نرده‌گذاری روی دیوارهای رودخانه مرکزی شهر قمصر برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به رشد 120 درصدی بودجه سال‌جاری شهر قمصر در مقایسه با سال گذشته خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری قمصر در سال‌جاری 70 میلیارد ریال است که از این میزان 20 میلیارد ریال آن جاری و 50 میلیارد ریال آن عمرانی است.

شقایقی با اشاره به توریستی بودن شهر قمصر افزود: اولویت و اجرای طرح‌های عمرانی در این شهر در راستای رفع نیازهای زیرساختی در بحث توسعه گردشگری است.

وی از آماده شدن طرح و برنامه پروژه شهر بازی و تله‌کابین در شهر قمصر خبر داد و یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با مشارکت 50 درصدی شهرداری این شهر، به زودی اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

شهردار قمصر زندگی در این شهر را گران دانست و تأکید کرد: با توجه به قرار گرفتن این شهر خوش آب و هوا در کنار کویر سوزان کاشان توجه بیشتر مسئولان را در شکوفایی بیشتر این خطه می‌طلبد.

وی با اشاره به معرفی شهر قمصر به عنوان شهر ایمن و پاک از سوی وزارت کشور یادآور شد: هیچ صنعت و کارگاه آلاینده‌ای در این شهر وجود ندارد لذا باید با توجه به این امر و با تجهیز کارگاه‌های سنتی گلاب‌گیری و رعایت المان‌های لازم در شهرسازی، ایمن و پاک بودن این شهر حفظ شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول