اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

20 نفر در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار نطنز گفت: تعداد نامزدهای ثبت‌نام شده در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر به 20 نفر رسید که از این تعداد 19 نفر مرد و یک نفر زن است.

20 نفر در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر ثبت‌نام کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی سلیمانی در نشست مطبوعاتی به مناسبت پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان نطنز با بیان اینکه تاکنون در کشور 29 انتخابات برگزار شده است و این انتخابات نیز بدون هیچ مشکلی و با هماهنگی و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این انتخابات حضور خوبی از لحاظ تعداد، گرایش و سلایق کاندیداها داریم و ستاد اجرایی و نظارتی تلاش می‌کنند که با امر بی طرفی این کار را به سرانجام برسانند.
وی ادامه داد: در بحث امانتداری در آرای مردم باتوجه به اینکه خود مردم برگزارکننده انتخابات هستند از جمله در زمینه‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مأموران ایجاد امنیت و پشتیبانی و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است.
فرماندار نطنز گفت: تجربه انتخابات در شهرستان نطنز نشان داد که مشکل حضور را نداشته‌ایم، ما موظف هستیم که زمینه مناسب را برای حضور مردم فراهم کرده و در شهرستان نطنز یک هزار و 200 نفر بحث اجرا، امنیت، پشتیبانی و بازرسی را انجام می‌دهند و در بعضی از موارد چند ماهی است که کار خود را آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های انجام شده میان قوه مجریه و شورای نگهبان ، 25 فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که از این تعداد، 14 فرآیند قبل از انتخابات، چهار فرآیند روز انتخابات و سه فرآیند بعد از پایان رأی‌گیری و چهار فرآیند دیگر نیز در بحث پشتیبانی مرتبط است.
سلیمانی تصریح کرد: برای آمادگی این انتخابات پنج مرحله مانور از طرف وزارت کشور در نظر گرفته شده که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و آخرین مانور هفته گذشته قبل از ثبت نام نامزد‌ها به پایان رسید که این هماهنگی‌ها میان شهرستان و بخش قمصر به خوبی برقرار شده است.
وی با بیان اینکه در مرحله بعد بر اساس قانون 30 نفر از معتمدان به هیئت نظارت معرفی و پس از تأیید صلاحیت توسط هیئت نظارت از آنها دعوت شد در جلسه برای انتخاب هشت نفر اعضای هیئت اجرایی شرکت کنند، اظهار داشت: در نهایت هشت نفر از طریق انتخابات انتخاب شدند و با توجه به اینکه تعداد اعضای هیئت اجرایی 11 نفر است، به غیر از افراد انتخابی فرماندار، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان و منتخب شورای اسلامی شهرستان نیز از این افراد هستند.
فرماندار نطنز در مورد تعداد و اطلاعات مورد نیاز داوطلبانی که اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: تا پایان وقت اداری ثبت‌نام، تعداد 20 نفر در این حوزه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 19 نفر مرد و یک نفر زن است و از این تعداد 15 نفر در فرمانداری نطنز و پنج نفر در وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در مورد محدوده سنی افراد ادامه داد: هشت نفر بین 36 تا 40 سال، چهار نفر بین41 تا 45 سال، شش نفر بین 46 تا 50 سال و دو نفر نیز بین 51 تا 55 سال هستند و این در حالی است که جوان‌ترین فرد با 35 سال و مسن‌ترین فرد با 53 سال ثبت نام کرده‌اند.
سلیمانی همچنین به میزان تحصیلات افراد شرکت‌کننده اشاره کرد و افزود: 30درصد دکتری، 60درصد فوق لیسانس،10 درصد لیسانس هستند. 
وی با بیان اینکه مرجع اعلام جمعیت کشور، مرکز آمار است و با توجه به انجام سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه گذشته، هنوز هیچ اطلاعاتی را اعلام نکرده‌اند و در صورت اعلام، به اطلاع رسانی می‌رسانیم، ادامه داد: در آئین نامه انتخابات اعلام شده است که بهتر است که نماینده فرماندار از کارمندان باشند و با توجه به این آئین نامه افراد مشخص می‌شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول