اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

52 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: در هفته دولت 52 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در بخش‌های مختلف شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

52 طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حسن‌ رضانیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان شماره دو آتش‌نشانی در این شهرستان با حضور استاندار و هیئت همراه، اظهار داشت: دولت نهم و دهم افتخار خدمتگزاری در عرصه‌هایی را داشت که دولت‌های قبلی با همه برنامه‌ریزی و تلاش‌ها که شد شهامت برای وارد شدن به این عرصه‌ها را نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه در دولت نهم و دهم اتفاق افتاده است یک واقعیت است، ابراز کرد: نمره مقام معظم رهبری به عملکرد دولت در عرصه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم به ویژه در مناطق محروم رتبه فراتر از رضایتمندی و قبولی بود.

فرماندار شهرستان تویسرکان نقد فعالیت دولت را در حوزه‌های متفاوت از سوی مقام معظم رهبری یک سند ارزشی خواند و با استناد به سخنان ایشان در خصوص دولت، بیان کرد: ارتباط دائمی با توده‌های مردم به‌ ویژه با محرومان و احیای گفتمان اصیل انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از شاخصه‌های اصلی دولت نهم و دهم به ویژه رئیس جمهوری است.

رضانیا افزود: با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری اجلاس جنبش عدم تعهد با میزبانی و مدیریت دولت به عنوان برگی زرین و بسیار بزرگ در پایان سال کاری و خدمتگزاری دولت در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.

وی اضافه کرد: بخش عظیمی از خدمات دولت عدالت‌محور با رویکرد عدالت‌ورزی، مهرورزی و پیشرفت در حرکتی منسجم با پیمان با امام(ره)، شهدا و مردم در عرصه‌های مختلف تحقق پیدا کرده است.

فرماندار تویسرکان در گزارشی به استاندار همدان در خصوص برنامه‌های هفته دولت در شهرستان با اشاره به اینکه تاکنون 47 طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شده است، اظهار داشت: امروز با افتتاح ساماندهی گلزار شهدای پنج روستا با اعتبار 800 میلیون ریال، مقاوم‌سازی واحد مسکونی روستای ولاشجرد همزمان با 800 واحد دیگر با 7 میلیارد و 600 میلیون ریال، افتتاح ساختمان شماره دو آتش‌نشانی با هزینه 2 میلیارد و 585 میلیون ریال و کلنگ‌زنی مرکز توریستی بازدیدکنندگان خانگرمز، افتتاح و کلنگ‌زنی 52 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی شهرستان تویسرکان تکمیل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول