اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

موزه‌های جنگ در شهرهای مازندران تاسیس شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: موزه‌های جنگ در شهرهای مازندران تاسیس شود.

موزه‌های جنگ در شهرهای مازندران تاسیس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری بعدازظهر امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سوادکوه با اشاره به اینکه دفاع مقدس در تاریخ را باید به صورت یگانه مورد ارزیابی قرار داد، گفت: دفاع مقدس مهمترین رویداد تاریخ ایران بوده است.

فرماندار سوادکوه به دلایل همبستگی ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه موجب وحدت و اتحاد ملت ایران است.

وی با بیان این مطلب که در دفاع مقدس شاهد حضور نیروهای مخلص و بی‌ادعا در برابر همه دنیای کفر بوده‌ایم، افزود: روح ولایت در طول انقلاب اسلامی،"من" را به "ما" تبدیل کرد.

باقری به برنامه‌های کشورها برای گرامیداشت خاطرات سربازان و کشته شدگان کشورهای مختلف و تاسیس موزه‌های جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: به رویدادهای دفاع مقدس توجه همه‌جانبه شود و در تدارک برنامه‌ها و استفاده از فضای مجازی در برابر جنگ نرم دشمن نوآوری و توجه عمیق‌تر انجام گیرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه با تاکید بر ارائه برنامه‌های جوان پسند خواستار تدارک وسیع‌تر برای جذب نسل جوان در برنامه‌های مختلف انقلاب و برنامه‌های دفاع مقدس شد.

فرماندار سوادکوه به تعیین کمیته‌های 11 گانه ستاد دفاع مقدس سوادکوه اشاره کرد و افزود: کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی با مسئولیت اداره ارشاد، کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه، کمیته روحانیت با مسئولیت عقیدتی سپاه، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثار گران، کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه آزاد واحد سوادکوه، کمیته بانوان با مسئولیت امور بانوان فرمانداری، کمیته دانش‌آموزی و کودکان با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته اصناف با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته نظارت و بازرسی با مسئولیت دفتر بازرسی فرمانداری، کمیته هنرمندان با مسئولیت بسیج هنرمندان و کمیته پشتیبانی با مسئولیت فرمانداری تشکیل شده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول