اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس پلیس راه‌ استان مرکزی:

‌‌17 نفر در 3 حادثه رانندگی کشته و مجروح شدند‌

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در اثر وقوع سه سانحه رانندگی در استان مرکزی طی 48 ساعت گذشته 5 نفر جان خود را از دست داده و 12 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

‌‌17 نفر در 3 حادثه رانندگی کشته و مجروح شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مهدی حسنی افزود: وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور قدیم ساوه ـ همدان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ساوه مخابره و بلافاصله مأموران کلانتری 19 به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بررسی مأموران نشان داد یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه پراید برخورد کرده که متأسفانه در این سانحه 9 سرنشین دو خودرو مصدوم و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند که راننده سواری پیکان به علت شدت جراحات وارده در مسیر بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناس پلیس راه از صحنه تصادف بازدید و علت این ‌حادثه رانندگی را بی‌احتیاطی از سوی راننده سواری پیکان به علت انحراف به چپ نسبت به خودرو پراید عنوان کرد.

حسنی گفت: همچنین بر اثر وقوع تصادفی دیگر روبروی شهرک صنعتی ارقده از توابع شهرستان محلات، بلافاصله مأموران پاسگاه  باقرآباد و مأموران ‌پلیس راه دلیجان به محل اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو کامیون با یک دستگاه پژو آردی برخورد کرده که متأسفانه راننده پژو آردی و همسرش به علت شدت جراحات در دم فوت و سه سرنشین دیگر آن نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته وی علت حادثه بی‌احتیاطی از سوی راننده پژو آردی به علت انحراف به چپ نسبت به خودرو کامیون از سوی کارشناس پلیس راه اعلام شد.

حسنی از وقوع یک واژگونی در محور اصلی توره به اراک روبروی روستای پنجعلی خبر داد و گفت: پس از اطلاع مأموران از وقوع این سانحه بلافاصله آنان به محل اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه پژو 206 به رانندگی یک زن و سرنشینی دو فرزندش واژگون که متأسفانه دو سرنشین خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم جان سپردند و راننده نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

وی علت وقوع این سانحه دلخراش را بی‌احتیاطی راننده پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ از سوی کارشناس پلیس راه توره اعلام کرد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول