اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خبر داد

کاهش 32 درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از کاهش 32 درصدی کشته‌های ناشی از حوادث رانندگی درون‌شهری در چهار ماه نخست امسال در استان خبر داد.

کاهش 32 درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری در کردستان

سیدعارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امسال برای هفتمین سال متوالی شاهد کاهش تعداد متوفیان تصادفات درون‌شهری در این استان هستیم.

وی با اشاره به ارائه آموزش، توجیه کارکنان و اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی در سطح استان خاطرنشان کرد: محوریت پلیس راهور در شورای ترافیک استان و شهرستان‌ها، بهره‌گیری از علم و دانش فرهیختگان و تلفیق آن با تجارب کسب شده در حوزه ترافیک از مهم‌ترین عوامل کاهش آمار تصادفات برون‌شهری در کردستان است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان، پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی نقاط و معابر حادثه‌ساز، اصلاح هندسی میادین و تقاطع‌های غیرهمسطح از مهم‌ترین اقدامات پلیس در زمینه پیشگیری از حوادث رانندگی در سطح استان بوده است.

قادرزاده با اشاره به ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح و یک تونل در شهر سنندج تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها قطعاً اثرات مثبتی را در روان‌سازی ترافیک و به تبع آن کاهش تصادفات در این شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به آغاز مرحله دوم طرح تابستانی با استفاده از تمامی امکانات و استعدادهای موجود در استان اشاره کرد و گفت: مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راهور استان تا دوم مهر ماه سال‌جاری ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور کردستان اذعان داشت: در اجرای مرحله دوم این طرح ضمن پوشش تفرجگاه‌ها و نقاط‌ حادثه‌خیز، معابر درون‌شهری نیز با استفاده از توان سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط پوشش داده می‌شوند.

به گفته قادرزاده، تمامی تلاش پلیس راهور ایجاد شرایطی امن برای رانندگی و جلوگیری از بروز تصادفات و کشته‌های ناشی از آن و در نهایت ایجاد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول