اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز رخ داد

تصادف در لرستان 7 قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: به دلیل بروز یک تصادف مرگبار در محور کمربندی شهرستان خرم‌آباد هفت نفر کشته شدند.

تصادف در لرستان 7 قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهمن نورالهی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بر اثر برخورد یک کامیون با یک دستگاه سواری پژو در محور کمربندی رو به روی روستای تلوری علیا این افراد جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در پی ‌اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در این محور بلافاصله پلیس با هماهنگی سایر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد در پی ‌برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه پژو، راننده و شش نفر از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

نورالهی یادآور شد: هم‌چنین در این حادثه رانندگی راننده و سرنشین کامیون و یکی از سرنشینان خودرو پژو مجروح و روانه بیمارستان شدند.

کارشناسان پلیس راه لرستان علت تصادف را انحراف به چپ از سوی خودروی کامیون و عدم توجه به علائم امنیتی عبور و مرور و هشدار‌ دهنده در حین عملیات بر روی جاده اعلام کردند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول