اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعت گذشته

تصادف موتورسواران در قم 25 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف چند دستگاه موتورسیکلت در قم 25 نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصادف موتورسواران در قم 25 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به حوداث 48 ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: حوادث این مدت در دو بخش جاده‌ای و شهری صورت گرفته و در هر کدام از این بخش‌ها شاهد بروز اتفاقات ناگواری بوده‌ایم.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید که منجر به مجروح شدن هفت نفر شد تصریح کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام درمان اولیه مجروحان را به یکی از مراکز درمانی قم انتقال دادند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد موتورسیکلت و پراید را از دیگر حوادث اخیر عنوان کرد و گفت: این سانحه نیز سه مجروح بر جای گذاشت که وضعیت این مجروحان وخیم گزارش شده است.

فراهانی مسمومیت غذایی را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: بر اساس گزارشی که به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم اعلام شد سه نفر بر اثر مصرف غذای فاسد مسموم شده بودند که به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید نیز در سطح شهر دو نفر مجروح شدند که مجروحان با آمبولانس به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تبیین حوادث جاده‌ای گفت: یک دستگاه خودرو مزدا در یکی از جاده‌های اطراف استان قم واژگون شد.

وی ادامه داد: این حادثه سه مجروح بر جای گذاشت که ماموران اورژانس 115 قم پس از انجام اقدامات درمانی مجروحان را به مراکز درمانی قم منتقل کردند.

فراهانی برخورد پژو و پراید را از دیگر حوادث شاخص جاده‌ای ذکر و تصریح کرد: بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصادف چند دستگاه موتورسیکلت را در این مدت از جمله حوادث شاخص عنوان و خاطر نشان کرد: بر اثر این تصادفات 25 نفر مجروح شدند و با یاری امدادرسانان اورژانس 115 به مراکز درمانی قم انتقال یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول