اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کردستان خبر داد

کاهش 34 درصدی کشته‌های تصادفات جاده‌ای در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کردستان از کاهش 34 درصدی کشته تصادفات جاده‌ای در مرداد ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

کاهش 34 درصدی کشته‌های تصادفات جاده‌ای در کردستان

رمضان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از وقوع 132 فقره تصادف در مرداد ماه سال‌جاری در این استان خبر داد و گفت: به دلیل وقوع این تصادفات که عمدتاً بر اثر تخطی از سرعت مجاز بوده 23 نفر کشته و 153 نفر زخمی شده‌اند.

به گفته وی، بر طبق ارزیابی و بررسی‌ها، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات مردادماه امسال در جاده‌های استان بوده است.

رئیس پلیس راه استان کردستان خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته در مرداد ماه امسال شاهد کاهش 34 درصدی کشته تصادفات در سطح راه‌های استان بودیم.

نادری با اشاره به کوهستانی بودن استان کردستان و وجود گردنه‌ها و پیچ‌های متعدد آن تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط خاص راه‌های استان کردستان رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته وی، ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی عامه مردم، رفع نقاط حادثه‌خیز و تعریض محورهای استان می تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جاده‌های کردستان باشد.

رئیس پلیس راه استان کردستان با اشاره به اقدامات مختلف صورت گرفته در استان کردستان در راستای مقابله با وقوع تصادفات رانندگی یادآور شد: در کنار تشدید برخوردها با تخلفات راهنمایی و رانندگی، اداره کل راه و شهرسازی نیز در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح استان اقدامات خوبی را اجرایی کرده است.

وی در پایان از رانندگان وسیله نقلیه که در جاده‌های استان تردد می‌کنند خواست با توجه به وضعیت راه‌های استان به دلیل کوهستانی بودن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول