اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

هدایت آب‌های سطحی ساری بودجه ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: هدایت آب‌های سطحی ساری نیازمند اعتبار است که در بودجه امسال شهرداری دیده نشد.

هدایت آب‌های سطحی ساری بودجه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی عبوری بعدازظهر امروز در صحن علنی جلسه شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: روش فعالیت‌های دولتمردانی همچون رجایی و باهنر سرلوحه همه خدمتگزاران مردم قرار گیرد.

وی بحث هدایت آب‌های سطحی را در اولویت فعالیت‌های شهرداری ساری دانست و ادامه داد: باران سیل آسای روزهای اخیر در شهر ساری موجب شد تا از نزدیک با مشکل آبگرفتگی شهر آشنا شویم.

عبوری اضافه کرد: هدایت آب‌های سطحی در ساری زمان زیادی طول کشید که مطالعات آن در چند سال اخیر صورت گرفت ولی تاکنون تکمیل نشد.

وی انتقال آب‌های سطحی به دو رودخانه اسپه‌ورد و تجن را برای شهر ساری مناسب دانست و تصریح کرد:  کانال بزرگی از سمت غرب ساری به طول یک هزار و 200 متر تا میدان امام ایجاد شد که به زودی انتقال آب برای رفع موقتی آبگرفتگی داخل شهر صورت می‌گیرد.

*شروع عملیات لایروبی ساری‌رود از سوی شهرداری

شهردار ساری رودخانه ساری‌رود را در اثر ساخت و سازهای اماکن اداری و مسکونی در داخل برخی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و بیان داشت: رودخانه ساری‌رود هم‌اکنون در داخل نیروی انتظامی استان قرار گرفت و نیازمند لایروبی است که با هماهنگی‌های انجام شده عملیات رسوب‌گیری و لایروبی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه هدایت آب‌های سطحی شهر ساری به داخل رودخانه‌های محدوده مرکز استان نیازمند اعتباری ویژه است، اظهار داشت: پروژه انتقال آب‌های سطحی به رودخانه‌های اطراف شهر ساری در بودجه امسال شهرداری ساری دیده نشد.

عبوری با بیان اینکه خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی که به شهروندان وارد شد از طریق شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد با شهرداری جبران می‌شود، گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌ای از تعهدات خود سرباز زنند با دیگر شرکت‌هایی که پاسخگو هستند قرارداد می‌بندیم.

*شروع عملیات اجرایی پل ذغالچال در شهریور امسال

وی درمورد اجرایی‌شدن پروژه پل ذغالچال ساری بیان داشت: فردا جلسه فوق العاده‌ای برای انتخاب پیمانکار و مشاور طرح پل ذغالچال تشکیل می‌شود تا اواخر شهریور ماه سال جاری کلنگ اجرایی آن زده شود که بتوانیم تا دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه درآمد پایداری در شهرداری ساری نداریم، اضافه کرد: با انتخاب سرمایه‌گذار املاکی که در اختیار شهرداری ساری است مانند مکان زندان سابق باید برای شهرداری درآمدزا شود.

وی از تشکیل کارگروه زیباسازی در شهرداری ساری خبر داد و گفت: استندهای تبلیغاتی شهر ساری ساماندهی می‌شود.

*بهره‌برداری از فاز نخست سالن ورزشی آذربایجانی‌ها در روزهای آینده

عبوری با اعلام اینکه پارک‌های منطقه‌ای در شهر ساری ایجاد می‌شود، بیان داشت: پارک مادر، امیرافشاری، پارک بلوار امام رضا و بهسازی پارک مرحوم دامادی از سری فعالیت‌های عمرانی است که از سوی شهرداری قابل پیگیری است.

وی اذعان داشت: فاز نخست سالن ورزشی آذربایجانی‌ها در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول