اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

تعامل دست‌اندرکاران بخش مسکن برای رفع مشکلات

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر لزوم تعامل جدی مجموعه دست‌اندرکاران صنعت مسکن برای رفع موانع و مشکلات این بخش در استان تاکید کرد.

تعامل دست‌اندرکاران بخش مسکن برای رفع مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست با فعالان بخش خصوصی مسکن و مدیران دستگاه‌های اداری مرتبط با این بخش، از مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی در سبد کالای خانوارها و از مقولات مهم اقتصادی و تاثیرگذار بر سایر بخش‌ها نام برد و تصریح کرد: دولت نهم و دهم اقدامات و تلاش‌های خوبی را در زمینه سامان دادن به مشکلات این حوزه داشته است.

وی طرح جهادی مسکن مهر را از طرح‌های ماندگار و ابتکاری دولت برای رفع اساسی نیاز مسکن در کشور عنوان و خاطر نشان کرد: این طرح ارزشمند به واقع نهضت عظیمی برای خانه‌دار شدن محرومان و اقشار متوسط جامعه بود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های دست‌اندرکار و همه بخش‌های درگیر موضوع برای سرعت دادن به روند اجرا و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های مسکن مهر استان گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط می‌تواند زمان آماده‌سازی و تحویل واحدهای مسکونی را کوتاه‌تر کند.

پیریایی با بیان اینکه مردم از دغدغه و تلاش جدی مسئولان برای حل مشکل مسکن آگاهی کامل دارند افزود: این تلاش‌ها زمانی به ثمر نشسته و کام مردم را شیرین خواهد کرد که واحدهای ساخته شده در اسرع وقت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی در تشریح نتایج نشست خود با فعالان مسکن استان گفت: این جلسه فرصت و زمینه خوبی را برای طرح مسائل، مشکلات و تجارب و دیدگاه‌ها از سوی مسئولان تعاونی‌های مسکن و شرکت‌های خصوصی انبوه‌ساز استان فراهم کرد.

استاندار قم با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار کرد: مباحث و موضوعات مطرح شده در این جلسه نشان داد که مجموعه انبوه‌سازان و شرکت‌های غیر دولتی فعال در عرصه مسکن و ساخت و ساز استان، از توان و قابلیت و سطح اثرگذاری بالایی برخوردار هستند.

پیریایی همچنین به ظرفیت‌های ویژه قم در حل مشکلات کلان اشاره و تصریح کرد: باید دست‌اندرکاران بخش مسکن استان از این ظرفیت قم برای کمک به حل موضوعات و رفع موانع کشوری این بخش بهره بگیرند.

در این جلسه مدیران شرکت‌های ساختمانی انبوه‌ساز و فعال در بخش مسکن استان قم، در فضایی صمیمی و در حضور استاندار قم به بیان مسائل و مشکلات و طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه پیشبرد بهتر امور این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول