اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی تولیدمحور می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: با توجه به نیازهای امروز جامعه آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی تولید‌محور می‌شود.

آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی تولیدمحور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علیرضا منادی ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با بیان اینکه دانشگاه آزاد در تولید علم از دانشگاه‌های مطرح در کشور و منطقه است، افزود: آموزش در این دانشگاه برای حل مشکل اشتغال دانشجویان و درآمدزایی برای دانشگاه آزاد و دانشجویان تولیدمحور می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 20 میلیون مترمربع فضای آموزشی دارد، افزود: این دانشگاه از نظر استاد و فضای آموزشی از توسعه‌یافته‌ترین دانشگاه‌های کشور و منطقه است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، وارد شدن در عرصه تولید کالا و خدمات در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات را از برنامه‌های توسعه این دانشگاه دانست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از برکات انقلاب است و شکل‌گیری آن گامی در زمینه توسعه علمی کشور با حمایت‌های مسئولان است. 

امام جمعه مراغه نیز در این جلسه گفت: دانشگاه‌های کشور از نظر کمی از توسعه‌یافته‌ترین مراکز علمی در منطقه هستند و برای تولید علم لازم است به تحقیق و پژوهش بیشتر توجه شود.

حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی فعال شدن انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها و توجه به پژوهش را موجب استحکام پایه‌های آموزش عنوان کرد و توجه به معنویات و سلامت روحی دانشجویان در دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه را خواستار شد.

مهدی دواتگری افزود: تعدد رشته‌های کارشناسی در این دانشگاه، ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه ضروری کرده است.

وی با اشاره به اشتغال 70 هزار نفر در این دانشگاه افزود: شکل‌گیری دانشگاه آزاد در کشور عامل قطع وابستگی علمی ایران به خارج از کشور بود و این دانشگاه نیز بازوی قوی برای توسعه علم در کشور است.

نماینده مراغه با بیان اینکه قطار توسعه در این شهرستان با سرعت بالا در حرکت است، تصریح کرد: رسیدن به مقصد نهایی نیازمند همت و عزم همه مسئولان است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بهرام ودودی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و علیرضا صفامهر، رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول