اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد

دانشگاه پیام‌نور زنجان 36 هزار متر مربع فضای آموزشی دارد

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور استان زنجان 36 هزار متر مربع فضای دانشگاهی در پیام‌نور وجود دارد.

دانشگاه پیام‌نور زنجان 36 هزار متر مربع فضای آموزشی دارد

سیدسعید صفوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دستاوردهای دولت نهم و دهم در زنجان دارای نقاط قوت بسیاری است و دستگاه‌های دولتی در آخرین سال فعالیت این دولت اقدام به ارائه بخشی از خدمات خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر دستگاه‌های استان بخشی از فعالیت خود را در قالب نمودار در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر ارائه عملکرد دولت به صورت عینی به مردم است، اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه پس از هفت سال فعالیت خدمت لازم بود که به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌ها به صورت آماری در اختیار مردم گذاشته شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه موجب آشنایی مردم با خدمات مسئولان شده است.

صفوی در ادامه از دیگر نتایج برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر را ایجاد امید و قوت عنوان کرد و افزود: بازدید مردم از نمایشگاه موجب می‌شود، مردم دستگاه‌های دولتی را از نقاط ضعف و قوت خود آشنا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفت سال گذشته اقدامات بسیاری در دانشگاه پیام‌نور صورت گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر فضای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از 12 هزار متر مربع به 36 هزار متر مربع افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول