اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران خبر داد

آغاز مصاحبه 2200 داوطلب تحصیل در دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران گفت: آغاز مصاحبه 22 هزار و 234 داوطلب دانشگاه فرهنگیان در مازندران از امروز شروع شد.

آغاز مصاحبه 2200 داوطلب تحصیل در دانشگاه فرهنگیان

حسن عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از شروع مصاحبه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 117 دانشجو مرد و زن در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند، اظهار داشت: تاکنون دو برابر ظرفیت پذیرش به ما اعلام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 712 نفر از خواهران و بقیه مراجعه‌کننده‌ها برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان برادران هستند.

عبدی ادامه داد: دانشجویان پذیرفته شده در دو پردیس برادران که دکتر شریعتی ساری و خواهران که معرفت مرکز استان است برای ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه از امروز به مدت هشت روز کار مصاحبه دانشجویان پردیس فرهنگیان انجام می‌شود، تصریح کرد: روزانه 120 نفر از خواهران و 130 نفر از برادران در مراکز پردیس دانشگاهی مصاحبه می‌شوند.

وی متذکر شد: مصاحبه‌شونده‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری کنکور شرکت کرده و در دانشگاه شهید رجایی تهران و فرهنگیان مازندران مجاز شدند.

این مسئول با بیان اینکه معاینات پزشکی نیز بخشی از مصاحبه دانشجویان فرهنگیان محسوب می‌شود، اذعان داشت: مصاحبه بخش مهمی از فرایند قبولی در دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول