اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خبر داد

امضای قرارداد همکاری فنی وحرفه‌ای کرمانشاه و دانشگاه آزاد روانسر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بین اداره‌کل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان روانسر قرارداد آموزشی انعقاد شد.

امضای قرارداد همکاری فنی وحرفه‌ای کرمانشاه و دانشگاه آزاد روانسر

فرشید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از انعقاد قرارداد آموزشی بین این اداره کل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان روانسر خبر داد.

امیری با اشاره به اهداف این قرارداد ادامه داد: این قرارداد آموزشی با هدف ارتقا صلاحیت حرفه‌ای، توانمندسازی دانشجویان متناسب با نیاز بازار کار و فراهم کردن بستر مناسب در مسیر حضور فعال دانشجویان در عرصه‌های کارآفرینی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد روانسر منعقد شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که فقدان مهارت عامل اصلی بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است تصریح کرد: طبق این قرارداد مهارت‌های موردنیاز با سرفصل‌های مشخص در قالب 368 دوره و 5 هزار و 520 نفر ساعت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان روانسر به دانشجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: براساس این قرارداد کارگاه‌های سوخت‌رسانی، مولد قدرت، انتقال قدرت، شاسی و بدنه، دستگاه‌های الکتریکی خودرو، نقص‌یابی قسمت‌های مختلف خودرو، آزمایشگاه کنترل صنعتی، آزمایشگاه کنترل الکترونیک، آزمایشگاه ماشین، سیم‌پیچی، آزمایشگاه مدارهای الکتریکی، آزمایشگاه الکترونیک، ورق‌کاری و جوشکاری، آزمایشگاه اندازه‌گیری، آزمایشگاه سیستم‌های مخابراتی و مدار فرمان ازجمله حرفه‌هایی است که دانشجویان به صورت عملی فرامی‌گیرند.

امیری در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به گرامیداشت هفته دولت از برگزاری مسابقات هندبال در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای روانسر خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی، ارتقا سلامتی بین کارکنان و کارآموزان در شهرستان روانسر برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول