اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

تقویت معنوی جوانان مهم‌ترین کارکرد اوقات فراغت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: تقویت جسمی،‌ روحی و معنوی انسان‌ها مهم‌ترین کارکرد اوقات فراغت است.

تقویت معنوی جوانان مهم‌ترین کارکرد اوقات فراغت است

حجت‌الاسلام مجید الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: طرح اوقات فراغت تابستان با همت و تلاش روحانیون و رابطین این طرح پایان پذیرفت.

وی با بیان اینکه از تعداد 24 هسته فرهنگی جوان، 12 هسته مربوط به خواهران است، گفت: 464 نفر از مجموع 710 نفر شرکت‌کننده در این هسته‌ها را خواهران تشکیل می‌دادند.

الهیان با اشاره به اهداف اجرایی این طرح، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با معارف اسلامی از مهم‌ترین اهداف اجرایی این طرح است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: هر نسل یک تکلیف و وظیفه‌ای دارد و تکلیف ما در این برهه زمانی اشاعه ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی با تاکید بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان‌ افزود: اوقات فراغت به عنوان بحثی فرهنگی نیازمند آموزش است تا فرد با آگاهی از فرصت‌هایی که در اوقات فراغت حاصل می‌شود از آن استفاده بهینه کرده و در صورت نیاز، توانایی تغییر مناسب فرصت‌ها را داشته باشد.

الهیان تقویت جسمی،‌ روحی و معنوی انسان‌ها را مهم‌ترین کارکرد اوقات فراغت برشمرد و گفت: این مهم به فرد کمک می‌کند که خلاقیت‌ها را در عرصه‌های مختلف غیراجباری پرورش دهد، علاوه بر اینکه اوقات فراغت می‌تواند شاخصی برای شناسایی شخصیت، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، نقاط ضعف و قوت هر فرد باشد حتی جهت‌گیری اصلی زندگی فرد را نیز تعیین می‌کند.

وی اوقات فراغت را گران‌بهاترین سرمایه عمر هر انسانی دانست و گفت: برهمین اساس باید از این سرمایه نهایت بهره‌ را ببرد.

الهیان اضافه کرد: حضور فعال جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت زمینه شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آنها را فراهم می‌کند و ارتباطات روحی آنان را ارتقا می‌بخشد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول