اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا پایان عمر دولت دهم خبر داد.

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان سال آینده افتتاح می‌شود

محبوب محمودزاده امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، نمایشگاه دولت مهر را ارائه دستاوردهای دولت اعلام کرد و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان هم در این نمایشگاه اقدام به ارائه عملکرد هفت‌ ساله خود کرده است.

وی به حضور کارشناسان هیئت‌های ورزشی در غرفه اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: این حضور موجب معرفی رشته‌ها و تجهیزات ورزشی به مردم شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ارائه آمارهای به دست آمده در طول دولت‌های نهم و دهم در حوزه ورزش‌های قهرمانی، عمومی و ارتقای صورت گرفته در این حوزه‌ها را از جمله نمودارهای ارائه شده در نمایشگاه دولت مهر زنجان توسط اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ساخت و سازهای انجام شده در طول عمر دولت‌های نهم و دهم نیز در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است.

محمود‌زاده رشد سرانه ورزشی را به 73 سانتی‌متر از جمله اقدامات مطلوب انجام شده در حوزه ساخت و سازهای اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه پنجم کشور سرانه فضای ورزشی کشور باید به یک متر برسد که در برخی شهرستان‌های استان زنجان این مهم محقق شده است.

وی ورزشگاه 15 هزار نفری را از جمله پروژه‌های ملی کشور اعلام کرد که با توجه به قرار گرفتن آن در داخل پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان سال مالی جاری دولت که تیرماه سال آینده است به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به کلنگ‌زنی استخر قهرمانی در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این استخر تاکنون 40 درصد رشد فیزیکی داشته است و روند عملیات اجرای آن ادامه دارد.

وی از پیمان‌سپاری پیست دوچرخه‌سواری سرپوشیده زنجان خبر داد و گفت: طراحی انجام شده برای این پیست در منطقه بی‌نظیر است که با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان انجام می‌شود.

محمود‌زاده تاکید کرد: عملیات اجرایی پیست دوچرخه‌سواری سرپوشیده به محض تخصیص اعتبار آغاز می‌شود.

وی با اشاره به جذب نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: اقداماتی هم در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان هم انجام شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از انعکاس رویدادهای بین‌المللی ورزشی روی داده در استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و گفت: مسابقات بین‌المللی جام پارس مهم‌ترین مسابقات برگزار شده در زنجان بوده است که نمودار عملکردهای مربوط به آن در نمایشگاه منعکس شده است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه دولت مهر زنجان خبر داد.

محمود‌زاده برگزاری کارگاه آموزشی را از ابتکارات غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد و افزود: کارگاه بادبادک‌سازی در غرفه اداره کل ورزش و جوانان دایر شده است.

وی به استقبال خوب بازدید کنندگان از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر اشاره کرد و گفت: استقبال از نمایشگاه دولت مهر در مقایسه با نمایشگاه‌های سال‌های گذشته بهتر بوده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول