اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود:

بخش ICU بیمارستان امینی لنگرود راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود از راه‌اندازی بخش ICU بیمارستان امینی این شهرستان خبر داد.

بخش ICU بیمارستان امینی لنگرود راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود رامین غلامپور صبح امروز در مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امینی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: نبود بخش ICU بیمارستان امینی لنگرود از دغدغه‌های مردم بود که با پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی این امر انجام گرفت.

وی افزود: این بخش با سه تخت و اعتباری بالغ بر 185 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است که قابلیت افزایش یک تخت دیگر را نیز دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود درباره جذب نیروی مورد نیاز این بخش‌ها بیان کرد: این بخش نیازمند 10 نیروی مورد نیاز بود که جذب این تعداد با مجوز مستقیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدون آزمون انجام گرفت و اکنون در حال آموزش هستند.

وی افزود: همزمان با افتتاح این پروژه، اکسیژن سنترال بیمارستان امینی لنگرود نیز آماده بهره‌برداری شده و بخش‌های CCU ICU و اتاق عمل بیمارستان امینی را زیرپوشش دارد و امیدواریم بتوانیم این امکان را برای دیگر بخش‌های بیمارستان فراهم کنیم.

رئیس بیمارستان امینی لنگرود نیز در مراسم مذکور گفت: بیمارستان امینی لنگرود با افزایش 50 درصدی بودجه مواجه شده است و این موضوع به دلیل پروژه‌ها و بخش‌های زیادی بوده که به این بیمارستان افزوده شده است.

حامد خرازی‌ثابت با اشاره به اینکه اکنون بیمارستان امینی لنگرود با کمبود 20 نفر نیرو مواجه است تصریح کرد: از این تعداد، 10 نفر در بخش اداری و 10 نفر در بخش خدماتی مورد نیاز است.

وی از برنامه‌های آینده این بیمارستان را راه‌اندازی سیستم HIS اعلام کرد و یادآور شد: تمام بخش‌های بیمارستان توسط سیستم رایانه به‌ هم متصل می‌شوند.

این مسئول از واگذاری داروخانه بیمارستان امینی برای ارائه خدمات با کیفیت بیشتر به بخش خصوصی خبر داد.  

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول