اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

افزایش ظرفیت بیمارستان جدید سمنان تا 250 تخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از امکان افزایش ظرفیت بیمارستان 220 تختخوابی سمنان تا 250 تخت درمانی و بستری خبر داد.

افزایش ظرفیت بیمارستان جدید سمنان تا 250 تخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام‌نور سمنان که با حضور استاندار سمنان و امام جمعه موقت سمنان انجام شد، اظهار داشت: دولت پروژه‏های مهمی در این شهرستان در دست اجرا دارد که یکی از آنها، احداث بیمارستان 220 تختخوابی «کوثر» در شهر سمنان است.

وی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان مراحل پایانی خود را می‏گذراند، افزود: بیمارستان جدید سمنان به طور اسمی 220 تختخوابی است؛ اما به گفته مسئولان ذی‏ربط، امکان افزایش ظرفیت تا 250 تخت را نیز دارد.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: برای راه‏اندازی بیمارستان کوثر سمنان، ثبت سفارش برای خرید تجهیزات انجام شده و امکانات مورد نیاز در حال وارد شدن به کشور است.

سعدالدین ادامه داد: کارهای بزرگی در دولت‏های نهم و دهم در مناطق محروم کشور انجام شده و هدف دولت این بوده است که تمام مردم از امکانات موجود بهره ببرند و ما از این بابت باید قدردان دولت و شکرگزار خدمات آن باشیم.

وی افزود: امروز همه باید به وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این کشور افتخار کنند چراکه معظم‏له برای هدایت کلی نظام و هماهنگی بین قوا همواره تلاش‏های بسیاری انجام می‏دهند.

*ایجاد بخش ویژه سوانح و سوختگی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان همچنین از ایجاد بخش ویژه سوانح و سوختگی در این شهرستان خبر داد و گفت: این بخش در بیمارستان جدید سمنان ایجاد می‏شود.

سعدالدین بیان کرد: علاوه بر ساخت بیمارستان 220 تختخوابی سمنان که برای آن بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شده است، باید دانست که تنها ایجاد بخش سوانح و سوختگی در بیمارستان سمنان حدود 110 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری نیاز دارد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای دولت احمدی‏نژاد در استان سمنان، اجرای عدالت در بخش‏های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

فرماندار شهرستان سمنان انجام بیش از 100 سفر استانی توسط دولت مهر را دستاورد بزرگی توصیف کرد که همواره مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

سعدالدین افزود: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با کارگزاران دولت، تعابیر بسیار زیبایی به کار بردند و دولت‏مردان همیشه باید قدرشناس چنین اسوه نمونه‏ای باشند.

وی گفت: رهبری به طور دقیق بیان فرمودند که امروز کشور در حال پیشرفت است و همه مردم و مسئولان در این راه باید یکدیگر را همراهی کنند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول