اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشکده پزشکی آبادان:

بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشکده پزشکی آبادان گفت: بیمارستان شهید بهشتی آبادان برای تجهیز نیازمند اعتبار است.

بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیازمند اعتبار است

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بیمارستان‌های شهید بهشتی و طالقانی در آبادان که هر دو دولتی هستند با تمام توان در راستای خدمت‌رسانی به بیماران تلاش می‌کنند.

وی افزود: با توجه به کمبودها و نواقص در این بیمارستان‌ها درصدد هستیم که با تأمین اعتبار و تعامل مضاعف مسئولان مرتبط، بیش از پیش در راستای رفع مشکلات پیش‌روی بهداشتی ـ درمانی آنها برآییم.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: اخیراً 50 تخت را به دو بیمارستان مذکور اضافه کرده و درصدد تأمین خدمات بیشتری برای آنها هستیم.

وی بیان کرد: در زمینه تأمین امکانات بیمارستان شهید بهشتی شهرستان باید از زحمات بی‌دریغ فرماندار ویژه و معاون عمرانی وی تشکر و تقدیر کرد.

حسونی بحرینی اضافه کرد: اگر این بیمارستان تأمین اعتبار شود تا پایان سال بخش اتاق عمل جدید آن که شامل چهار تخت در بخش، شش تخت آی.سی.یو و شش تخت در سی.سی.یو بوده، راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین راه‌اندازی دو بخش جراحی مردان و زنان در دستور کار بوده که تنها نیازمند اعتبار ویژه است، گفت: بخش اطفال، بخش داخلی زنان و مردان به تفکیک و زایشگاه از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای تجهیز این بیمارستان است.

قائم مقام و معاون درمان و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین عنوان کرد: بیمارستان شهید بهشتی از موقعیت بسیار مناسبی در شهر برخوردار بوده و در صورت تأمین اعتبار و تکمیل پروژه‌های نیمه تکمیل، از اهمیت ویژه‌‌تری برخوردار می‌شود.

وی تصریح کرد: همه سعی ما بر حمایت از بخش بهداشتی ـ درمانی این شهرستان و رفاه حال بیماران بوده تا برای درمان نیاز به تحمل هزینه‌های سنگین رفت و آمد به شهرهای دیگر را نداشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول