اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد

تجهیز اورژانس بیمارستان خاتم دهدشت

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: تجهیز اورژانس بیمارستان خاتم دهدشت به وسایل پزشکی در دستور کار قرار گرفته که می‌تواند موجبات ارائه خدمت مطلوب و رضایتمندی مراجعان را به همراه داشته باشد.

تجهیز اورژانس بیمارستان خاتم دهدشت

سید عبدالحسین موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: عملیات نصب و راه‌اندازی موتورخانه اورژانس خاتم بیمارستان امام خمینی دهدشت با همکاری شرکت تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اضافه کرد: عملیات بهسازی، زیباسازی و آسفالت محوطه اورژانس نیز با همکاری این شرکت طراحی و انجام خواهد شد.

موسویان بیان داشت: از دیگر پروژه‌هایی که با همکاری شرکت تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال انجام است، بهسازی حیاط بیمارستان و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: پس از رایزنی‌های لازم با مسئولان، تجهیز اورژانس بیمارستان به وسایل پزشکی نیز در دستور کار قرار گرفته که می‌تواند موجبات ارائه خدمت مطلوب و رضایتمندی مراجعان را به همراه داشته باشد.

موسویان با بیان اینکه تجهیز اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) با وقفه چند ماهه انجام گرفت، عنوان کرد: با تجهیز اورژانس خاتم بیمارستان امام خمینی(ره) خیلی از معضلات و مشکلات پیش روی بیمارستان امام خمینی دهدشت در بخش اورژانس برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی به دلیل حجم زیاد بیماران با کمبود فضای فیزیکی مواجه است، عنوان کرد: با تجهیز اورژانس خاتم این مشکلات تا حد زیادی رفع خواهد شد.

موسویان با تقدیر از تلاش‌های شرکت تخصصی نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا در جهت زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق کمتر برخوردار چون کهگیلویه اذعان داشت: قطعا خدمات قرارگاه خاتم به این شهرستان فراموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از استقرار موتورخانه درصدد تجهیز و استقرار سایر امکانات اورژانس خاتم خواهیم بود که امیدواریم هر چه زودتر و در کمترین بازه زمانی این مهم محقق شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول