اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

بیمارستان گنبدکاووس در ژورنال‌های معتبر پزشکی دنیا مطرح است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: نام بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس در ژورنال‌های معتبر پزشکی دنیا به عنوان یکی از سه مرکز اصلی بررسی بیماری‌های سرطان مری درج شده است.

بیمارستان گنبدکاووس در ژورنال‌های معتبر پزشکی دنیا مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر علی احمدی صبح امروز در حاشیه نشست مشترک با احمد نصرتی مدیر درمان تأمین ‌اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس یکی از سه مرکز بزرگ بررسی سرطان در جهان است که کسب این جایگاه نشان از تلاش مستمر کادر پزشکی، درمانی و اداری این بیمارستان در دستیابی به سطوح بالای خدمات درمانی دارد.

وی گفت: این بیمارستان در سال گذشته نیز جزو هشت بیمارستان منتخب کشور با عنوان دوستداران مادر شده است و انتخاب این مرکز از بین 900 مرکز درمانی، شاخص مطمئنی برای رتبه‌بندی مرکز درمانی خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس به حساب می‌آید.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اعلام آمادگی یک خیر گنبدی برای کمک یک میلیارد ریالی به منظور تجهیز بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهرستان گفت: حمایت و مشارکت خیرین در حوزه سلامت و درمان شهرستان زمینه تجهیز هر چه بیشتر مراکز خدمات درمانی را فراهم می‌کند و تسهیل کننده جذب اعتبارات دولتی است.

احمدی از رشد 35 درصدی اعتبارات بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: کل این اعتبار حدود 225 میلیارد ریال بوده و مشکل اعتباری برای درمان مفصل مصنوعی برای سال 1391 نیز برطرف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همت مسئولان استانی در افزایش دادن 100 تخت به ظرفیت فعلی بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) قدردانی کرد و گفت: دسترسی مردم به شاخص‌های توسعه درمانی، تضمین اشتغال 300 نیروی انسانی، افزایش 200 میلیارد ریالی اعتبارات بیمارستان برای ساخت، توسعه و تجهیز و افزایش اعتبار سالانه بیمارستان از مزایای این اقدام مسئولان است که جای تقدیر دارد.

مدیر درمان تأمین ‌اجتماعی استان گلستان نیز در این نشست گفت: تعداد تخت‌های بستری بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس از 150 به 250 تخت افزایش می‌یابد.

احمد نصرتی افزود: این 100 تخت بیمارستانی شامل بخش‌های دیالیز، هموفیلی، تالاسمی، بخش‌های ویژه CCU و ICU و 50 تخت جراحی است.

اواخر سال 1390 نیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس رتبه ویژه طرح حاکمیت بالینی را در کشور از بین 70 بیمارستان منتخب کسب کرده بود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول