اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی:

تمام آزمایشگاه‌های بیمارستان‌ها استاندارد می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال‌‌جاری تمام آزمایشگاه‌های بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی استان زیر پوشش خدمات استاندارد ملی قرار خواهند گرفت.

تمام آزمایشگاه‌های بیمارستان‌ها استاندارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سامان فرشی شامگاه یکشنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی این شهرستان با بیان اینکه حمایت از تولید صحیح ملی از اهداف سازمانی سازمان استاندارد ملی است، تأکید کرد: تحقق شعار سال در خصوص سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی به تولید منطبق با استاندارد ملی وابستگی دارد.

وی همچنین رویکرد سازمان ملی استاندارد را در توجه به بخش خصوصی دانست و افزود: شهرستان بناب تنها شهرستان بعد از تبریز است که دارای آزمایشگاه‌های صنایع غذایی و شیمیایی است.

برقی گفت: امسال 180دستگاه در سطح شهربازی‌های استان مورد کنترل قرار گرفت که 50 درصد این دستگاه‌ها دارای مشکل بود که ترمیم و بازسازی شدند.

آذربایجان‌شرقی 7 هزار واحد صنعتی فعال دارد

فرشی گفت: قبل از انقلاب در سطح استان آذربایجان‌شرقی 100 واحد تولیدی و صنعتی فعال وجود داشت که امروز این تعداد به 7 هزار واحد صنعتی افزایش یافته است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌اکنون تعداد 2 هزار واحد صنعتی استان زیر پوشش خدمات استاندارد هستند که تا پایان سال‌جاری این رقم به 2 هزار و 500 واحد خواهد رسید.

آزمایشگاه‌های بیمارستان‌ها زیر پوشش خدمات استاندار قرار می‌گیرند

وی همچنین اظهار داشت: تا پایان سال‌‌جاری تمام آزمایشگاه‌های بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی استان زیر پوشش خدمات استاندارد ملی قرار خواهند گرفت.

فرشی اذعان کرد: استاندارد و تحقیقات صنعتی مصمم است با در نظر گرفتن استراتژی «اقتصاد مقاومتی» در راستای تحقق اهداف سازمانی قدم‌های لازم را بردارد.

ساختمان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان بناب در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و 260 مترمربع در سه طبقه شامل قسمت‌های اداری و آزمایشگاه‌های مختلف احداث شده که برای احداث و بهره‌برداری از آن افزون بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در فاصله 120 کیلومتری از تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و این شهرستان سال گذشته انواع محصولات کشاورزی و محصولات غیرنفتی به ارزش 100 میلیون دلار را به خارج از کشور صادر کرده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول