اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

بهره‌برداری از 42 طرح عمرانی در بخش بهداشت گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به طرح‌های عمرانی این دانشگاه در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت جاری 42 طرح عمرانی در بخش بهداشت و درمان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 42 طرح عمرانی در بخش بهداشت گیلان

حسن بهبودی امروز در حاشیه مراسم افتتاح بخش ICU بیمارستان امینی لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان با پیگیری‌های مسئولان در لنگرود انجام شده است، اظهار کرد: هشت داروی جدید کشور در سطح آزمایشگاهی افتتاح ‌شد که در سطح استانی شاخص‌های بسیار خوب و قابل قبولی دارد.

وی توسعه مسایل بهداشتی و درمانی را حاصل همکاری‌های تنگاتنگ دستجردی و معاونت‌های ویژه ایشان در مسائل بهداشتی و درمانی ذکر کرد و گفت: این امر موجب فراهم شدن فضای خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم شده است.

این مسئول درباره بیمارستان امینی لنگرود ابراز کرد: بیمارستان امینی در گذشته کمبودهایی داشت اما سال گذشته CCU آن افتتاح شد و امسال نیز بخش دیالیز و سی‌تی‌اسکن و ICU این بیمارستان کامل شده است.

وی درباره بخش ICU بیمارستان امینی لنگرود اذعان کرد: افتتاح این بخش با اعتبار حدود 200 میلیون تومان انجام گرفته است.

بهبودی با اشاره به طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت جاری 42 طرح عمرانی در بخش بهداشت و درمان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

ا‌نتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول