اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان‌های بیمه‌گر

پرداخت نکردن حق بیمه، داروسازان را با مشکل مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: عدم پرداخت به موقع حق بیمه از سوی سازمان‌های بیمه‌گر از بزرگ‌ترین مشکلات فراروی داروسازان استان است.

پرداخت نکردن حق بیمه، داروسازان را با مشکل مواجه کرده است

رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 80 باب داروخانه در سطح استان فعال است.

وی از فعالیت 95 داروساز در این استان خبر داد و گفت: این تعداد نیروی متخصص در حال ارائه خدمات به مردم این استان هستند.

محمدی با اشاره به مشکلات فراروی قشر داروسازان، افزود: عدم پرداخت به موقع حق بیمه از سوی سازمان‌های بیمه‌گر از جمله بزرگ‌ترین مشکلات فراروی این قشر از جامعه است.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت تداوم روند موجود داروخانه‌داران با مشکل بزرگی به ویژه در زمینه تهیه دارو مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در حال حاضر نزدیک به پنج ماه است که هیچگونه پرداختی نداشتیم ولی خوشبختانه با تلاش فراوان موفق شدیم داروهای مورد نیاز را خریداری کنیم، به طوری که در حال حاضر هیچ کمبود دارویی نداریم.

محمدی با بیان اینکه 97 درصد از مصارف دارویی کشور تولید داخل است، گفت: داروهای مورد نیاز بیماران بیشتر در داخل کشور تولید می‎شود، چرا که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند، گاها برخی از داروهای ساخت داخل از اقبال عمومی بیشتری نیز برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری کمک برای ارسال به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی، گفت: انجمن داروسازان استان تمام هزینه‌ها و مخارج بزرگداشت روز داروسازی را جمع‌آوری و به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی ارسال کردند تا آنان نیز در خوشحالی پزشکان و داروسازان شریک شوند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول