اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج:

طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های مستهلک در کرج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: به منظور افزایش توان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های مستهلک در کرج اجرا می‌شود.

طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های مستهلک در کرج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی عصر امروز در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: تقویت ناوگان عمومی کلانشهر کرج یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که جمعیت این کلانشهر رو به افزایش بوده و باید به همان نسبت حمل و نقل عمومی در کرج ارتقا یابد لذا با اجرای طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های مستهلک در این شهرستان می‌خواهیم به اهداف مورد نظر که همان ارائه خدمات بیشتر به مردم است نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: بازگرداندن اتوبوس‌های مستهلک به چرخه حمل و نقل عمومی این شهرستان علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به به کارگیری ظرفیت‌های بیشتر انسانی است.

این مسئول گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از حداکثر توان و ظرفیت‌های موجود در این بخش استفاده شده که این مهم می‌تواند در ارتقای خدمات تأثیرات به سزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های مستهلک می‌توانیم از آلودگی‌های جوی ناشی از کارکرد نامناسب این گونه اتوبوس‌ها در سطح شهر و بلااستفاده ماندن آنها جلوگیری کنیم.

کیانی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا هر روز به سمت خدمات مطلوب برای شهروندان پیش رفته و میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های مستهلک در این شهرستان افزود: در فاز نخست اجرای این طرح 20 دستگاه اتوبوس سازمانی نوسازی و بازسازی می‌شوند.

کیانی هزینه در نظر گرفته شده به منظور بازسازی و نوسازی برای هر اتوبوس را 15 میلیون تومان عنوان کرد.

وی اجرای اقدامات فنی نوسازی از جمله ترمیم کف اتوبوس، تعویض صندلی‌ها، موتور و گیربکس و ... را از عناوین اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول