اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

آغاز طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های زنجان و حومه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه گفت: طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان و حومه همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود.

آغاز طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های زنجان و حومه

شهرام فرح‌بخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نصب دستگاه کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهر زنجان و حومه اظهار داشت: مقدمات عملیاتی‌شدن این طرح در زنجان فراهم شده است.

وی راه‌اندازی سیستم کارتی‌کردن بلیط‌ اتوبوس‌های شهر زنجان را موجب صرفه‌جویی در وقت رانندگان و مسافران اعلام کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی این سیستم موجب حذف رد و بدل شدن پول نقد بین مسافر و راننده هم می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با اشاره به نصب دستگاه‌های GPS و GPRS که نوعی موقعیت‌یاب در اتوبوس‌ها است، اضافه کرد: با نصب این دستگاه‌ها نظارت بر ناوگان دقیق‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان شارژ کارت‌های اتوبوس‌ها به دفاتر پیشخوان واگذار شده است.

فرح‌بخشیان از وجود 22 دفتر پیشخوان در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: این دفاتر به تدریج به تجهیزات شارژ کارت‌های اتوبوس مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به نصب سه کیوسک برای شارژ کارت‌های اتوبوس در سطح شهر زنجان اضافه کرد: این کیوسک‌ها در پایانه هفت تیر، بلوار آزادی و سعدی‌جنوبی نصب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه تصریح کرد: کار‌های مربوط به کیوسک‌های شارژ کارت‌های اتوبوس به انجمن صنفی پیشخوان‌های دولت فعال در سطح شهر زنجان واگذار شده است.

وی به محسنات موجود در اجرای طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌ها اشاره و ابراز امیدواری کرد، مردم با استقبال از طرح به روند اجرای آن کمک کنند.

فرح‌بخشیان با اشاره به همراهی مسئولان استان برای فراهم کردن مقدمات اجرای طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان، از معاون عمرانی استاندار زنجان، مسئولان شورای ترافیک، اعضای شورای شهر زنجان، شهرداری و مسئولان سازمان اتوبوسرانی برای این همراهی تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: با همکاری مسئولان استان و شهر زنجان طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان و حومه آماده عملیاتی‌شدن است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه کرایه اتوبوس‌ها افزایش یافته است یا نه، گفت: هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه اتوبوس‌ها روی نداده است.

وی تصریح کرد: نرخ کرایه اتوبوس در مسیرهای عادی 125 تومان و در مسیرهای سریع‌السیر 225 تومان است.

فرح‌بخشیان با تاکید بر عدم افزایش کرایه اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف، در این مورد می‌توانند موارد را گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول