اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اتوبوسرانی استان قم:

تمام اتوبوس‌های قم به کارت بلیط مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اتوبوسرانی استان قم از مجهز شدن تمام اتوبوس‌های قم به کارت بلیط تا یک ماه آینده خبر داد.

تمام اتوبوس‌های قم به کارت بلیط مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت ماندگار، سعید امراللهی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی استان قم اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی استان قم در سال‌های اخیر اقدامات مهمی را به منظور ارائه خدمات بهتر حمل و نقل درون‌شهری به همشهریان و زائران ارائه داده است.

وی با اشاره به افزایش صددرصدی ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در چند سال گذشته ادامه داد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا با وارد کردن اتوبوس‌های مدرن به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری، در زمینه تامین رفاه عمومی اقداماتی انجام دهیم.

رئیس سازمان اتوبوسرانی استان قم بیان کرد: اتوبوس‌های جدید مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و بر اساس نیازهای مردم قم خریداری شده‌اند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سازمان اتوبوسرانی استان قم ساماندهی، بازسازی و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری است.

امراللهی با اشاره به فعالیت این سازمان در مدیریت کنترل هوشمند شهری اظهار داشت: در این راستا با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای صدور الکترونیک کارت شهروندی، دوره آزمایشی این طرح را در سال جاری آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تقریبا تمام اتوبوس‌های استان قم به سیستم کارت بلیط مجهز شده‌اند ادامه داد: همشهریان می‌توانند این کارت‌ها را از 10 باجه فروش در سطح شهر تهیه کنند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی استان قم بیان کرد: در یک ماه آینده این طرح به صورت قطعی اجرایی خواهد شد و پرداخت کرایه اتوبوس‌ها تنها با کارت هوشمند امکان‌پذیر می‌شود.

وی ضمن توصیه شهروندان برای استفاده از کارت بلیط‌ها به جای پول نقد اظهار داشت: این موضوع موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم خواهد شد.

امراللهی گفت: تاکنون حدود 40 هزار کارت بلیط توسط مردم خریداری شده است که با اجباری شدن استفاده از این کارت بلیط‌ها این تعداد بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول