اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه سال اخیر

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی قم دو برابر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: این سازمان طی سه سال اخیر در راستای اهداف خود ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی را دو برابر کرده و این سامانه را به اتوبوس‌های جدید، پیشرفته و کولردار مجهز کرده است.

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی قم دو برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی از ایجاد ایستگاه‌های وی.آی.پی (V.I.P) در سطح شهر قم خبر داد و گفت: نخستین ایستگاه وی.آی.پی. در میدان شهید مطهری در حال ساخت است که دارای سامانه هوشمند برای اطلاع‌رسانی، تهویه مطبوع و فضای سبز مناسب برای راحتی و رفاه مسافران درون شهری است.

وی افزود: تمام اتوبوس‌های فعال در این پروژه مجهز به سامانه «الکترونیک کارت شهروندی»، سامانه «مرکزی کنترل هوشمند اتوبوسرانی» و «GPS» خواهند شد که سامانه «مرکزی کنترل هوشمند اتوبوسرانی» در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال اجراست.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این طرح موجب می‌شود تا شهروندان از حمل و نقل درون شهری پیشرفته، سریع، راحت، کارآمد و مطلوب استفاده کنند.

امراللهی از شهروندان درخواست کرد با توجه به ضرورت بهره‌برداری از این سامانه در خصوص اجرای این طرح با سازمان مذکور همکاری کرده و به‌ویژه در تهیه «الکترونیک کارت شهروند» از 10 باجه مستقر در سطح شهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه الکترونیک کارت شهروند گامی بلند در راستای تحقق شهر الکترونیک است تاکید کرد: همشهریان گرامی با تهیه این کارت‌های الکترونیکی از پرداخت وجه نقد به رانندگان خودداری کرده و موجب تسریع در امر حمل و نقل و صرفه‌جویی در زمان می‌شوند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول