اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان:

گلستان در حوزه تحول اداری پیشرفت چشمگیری دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: در چند سال اخیر گلستان در حوزه تحول اداری پیشرفت چشمگیری داشته است.

گلستان در حوزه تحول اداری پیشرفت چشمگیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر سوخته‎سرایی بعد از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای تقدیر و تشکر از تلاشگران این حوزه و بررسی عملکرد دولت در دوره زمانی هفت سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه با سنجشی که انجام شده از رضایت مردمی دستگاه‎های برتر انتخاب می‎شوند خاطر نشان کرد: با ارزیابی عملکرد سالانه نقاط قوت به دست می‎آید و تلاش می‎شود که تمهیداتی برای حل نقاط ضعف دستگاه‎ها انجام شود.

سوخته‎سرایی با بیان اینکه چندسالی است در حوزه تحول اداری کارگروه منسجمی در استان شکل گرفته است ابراز داشت: در چند سال گذشته تحولات چشمگیری در بعد خدمات، برنامه‎ریزی به لحاظ ساختاری و رفتاری مدیریتی انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: نتیجه اقداماتی که در این حوزه محقق شده ثمرات و برکات زیادی در نقاط محروم به همراه داشته و همچنین باعث تحول در شاخص‎های آموزش، رفاه، ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی، ارتقاء ورزش، تحول در حوزه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در سطح استان شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد دانشگاه‎ها و مراکز عالی استان یکی از توفیقات دولت در گلستان است افزود: در استان گلستان دانشگاه علمی - کاربردی از دو مرکز به 17 مرکز ارتقا داشت و دانشگاه علوم پزشکی، غیر دولتی، دولتی، انتفاعی و غیرانتفاعی تحولات مطلوبی را پیدا کرده که باعث شده تا استان به نرم کشوری برسد و امید داریم این مسئله ارتقا نیز داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان راه‎اندازی تحقیقات علمی جهاد دانشگاهی، ارتباط با مرکز رویان، درمان ناباروری، تاسیس بنیاد نخبگان، راه‎اندازی پارک علم و فناوری، ایجاد سه مرکز رشد در دانشگاه‎های استان را از اقداماتی برشمرد که در استان گلستان محقق شده است.

سوخته‎سرایی با اشاره به اینکه برنامه جامع نیروی انسانی برای 44 دستگاه اجرایی تنظیم شده است افزود: در بخش ساماندهی نیروی انسانی و استخدام نیروهای متخصص تحولات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول