اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان:

اکیپ‎های فنی پیمانکاران گلستانی به آذربایجان‎شرقی اعلام آمادگی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از پیمانکاران استان که دارای توان و امکانات لازم هستند، خواست تا با مراجعه به بنیاد، برای اعزام به استان آذربایجان‎شرقی اعلام آمادگی کنند.

اکیپ‎های فنی پیمانکاران گلستانی به آذربایجان‎شرقی اعلام آمادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی زمانی‎نژاد عصر یکشنبه در جمع پیمانکاران استان با بیان اینکه در حال حاضر ستاد معین استان گلستان در تبریز مستقر شده است اظهار ‎داشت: حدود 25 نیروی فنی به این ستاد اعزام شدند و هنوز به اکیپ‎های فنی نیاز است.

وی با بیان اینکه سهم گلستان در نوسازی فنی خانه‎های روستایی در آذربایجان شرقی یک‌هزار و 200 واحد است خاطر نشان کرد: با توجه به مدت ‎زمان پیش‎بینی شده هر پیمانکاری 20 تا 50 واحد مسکونی روستایی را طی دو ماه باید تکمیل کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان یادآور شد: حدود 15 دستگاه کمپرسی، پنج دستگاه لودر و بیل مکانیکی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعزام شده و حدود 10 دستگاه نیز از بنیاد مسکن کشور به صورت کرایه به مناطق اعزام کرده‎ایم.

زمانی‎نژاد از مساعدت استاندار گلستان نسبت به ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در آذربایجان شرقی خبر داد و تصریح کرد: قرار شد تا همه امکانات استان در این زمینه بسیج شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از پرداخت وام 20 میلیون تومانی به شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد و یادآور شد: این وام به همه متقاضیانی که دارای سند مالکیت و حتی فاقد سند مالکیت باشند تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان اضافه کرد: در سال ‎جاری تسهیلات برای حدود 2 هزار و 500 نفر به بانک مسکن ابلاغ شده اما هنوز خط اعتباری آن اخذ نشده است که به محض ابلاغ، تعدادی از شهرهای زیر 25 هزار نفر از تسهیلات مذکور برخوردار می‎شوند.

زمانی‎نژاد اظهار داشت: تعداد شهرهای زیر 25 هزار نفر در گلستان 16 شهر است و بنا داریم تمام این شهرها از این وام بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول