اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

60 پروژه ورزشی در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از بهره‎برداری 60 پروژه ورزشی تا پایان سال در استان خبر داد و گفت: در هفته دولت شش پروژه ورزشی افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

60 پروژه ورزشی در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در آئین افتتاح سالن ورزشی بهزیستی سردار شهید حجت‎الاسلام محمدطاهر طاهری در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش معلولان و توجه به این قشر از جامعه، اعتبارات خاصی برای عملیاتی شدن این پروژه در نظر و پیش‎بینی شده بود تا امروز شاهد به ثمر نشستن این پروژه در گرگان باشیم.

وی با بیان اینکه 829 پروژه در گلستان با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 111 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود اذعان کرد: از این تعداد پروژه 749 پروژه افتتاح و 80 پروژه کلنگ‎زنی می‎شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در بخش ورزشی و نوسازی مدارس پروژه‎های خوبی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: همچنین 40 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال مورد بهره‎برداری قرار گرفت که در جای خود شایسته تقدیر است.

قناعت با اذعان به اینکه امسال بیش از 60 پروژه عمرانی برای افتتاح و بهره‎برداری وجود دارد متذکر شد: از این تعداد پروژه شش طرح در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بهره‎برداری و عملکرد واحدهای تولیدی را قابل تقدیر دانست و ابراز داشت: حوزه صنعت و تولید استان در این بخش نقش مؤثری داشته است و امروز شاهد بهره‎برداری و افتتاح شهرک‎های صنعتی در شهرستان‎های آق‎قلا، گنبدکاووس و گرگان بوده‎ایم.

در پنجمین روز از هفته دولت، هنرستان فنی و حرفه‎ای سرداران شهید گرگان، افتتاح مدرسه شش کلاسه جلین، بهره‎برداری از جایگاه سی‎ان‎جی جلین و افتتاح سالن ورزشی معلولان بهزیستی گرگان امروز با حضور استاندار گلستان و مسئولان دستگاه‎های اجرایی مورد افتتاح و بهره‎برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول