اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

حضور 50 دستگاه اجرایی گلستان در فرایند ارزیابی عملکرد سالانه

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: از تعداد 61 دستگاه اجرایی گلستان 50 دستگاه در جشنواره شهید رجایی و فرآیند ارزیابی عملکرد سالانه حضور یافتند.

حضور 50 دستگاه اجرایی گلستان در فرایند ارزیابی عملکرد سالانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در مراسم جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد سالانه گلستان در شاخص‎های عمومی و تخصصی رشد قابل توجهی داشته و در همه دستگاه‎های اجرایی تلاش گسترده و اقدامات فراوانی صورت پذیرفته است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که گلستان را در رده پنج استان برتر کشور قرار داده است بحث دولت الکترونیک می‎باشد که این انتظار از مسئولان وجود دارد با حفظ این امتیاز نسبت به 30 استان کشور به دنبال ارتقا خدمات این حوزه در استان باشید.

قناعت با اشاره به اینکه از 61 دستگاه اجرایی استان 50 دستگاه در فرآیند عملکرد سالانه استان حضور داشته است خاطر نشان کرد: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته و انتظار من این است تا تمامی دستگاه‎ها در این فرآیند حضور فعال و جدی داشته باشند.

استاندار گلستان تصریح کرد: همچنین دستگاه‎های اجرایی استان می‎طلبد ورود اطلاعات کارمندان خود را در سامانه الکترونیک کارمندان ایران مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های آموزشی خوبی در سطح نهادهای این استان انجام شده است یادآور شد: مدیران دستگاه‎ها برگزاری دوره‎های آموزشی به ویژه در بخش مالی و پیشگیری از فساد اداری را مورد تاکید قرار دهند.

قناعت همچنین شناسایی پست‎های بدون تصدی را در ادارات از دیگر انتظارات خود برشمرد و افزود: مدیران همکاری لازم را در خصوص مدیریت منابع توسعه انسانی و شناسایی پست‎های بلاتصدی و جابه‎جایی آنها در بین نهادها داشته باشند تا از ظرفیت‌های این حوزه به نفع مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول