اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تکریم ملت دکترین دفاعی دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: احترام قائل شدن برای ملت دکترین دفاعی دولت و سد پولادینی در برابر همه تهدیدهای دشمن است.

تکریم ملت دکترین دفاعی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با وزرای دولت گزارش جامعی از نقاط قوت و ضعف دولت بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کارهای بزرگ عمرانی که در سراسر کشور شکل گرفته است را از نقاط قوت دولت برشمرد ابراز داشت: همان طور که شاهد هستیم پیشرفت‎‎های علمی و اقتصادی خوبی در دولت نهم و دهم رقم خورد‎ و چندی پیش ارتقای سطح پزشکی کشور را از رتبه 25 به رتبه 19 جهان شاهد بودیم و همچنین در جذب سرمایه‎گذاری رتبه هفتم جهان را به دست آورده‎ایم که نشان از تلاش‎های دولت در این زمینه دارد.

قناعت برجسته شدن ارزش‎ها را از دیگر نقاط قوت دولت نهم و دهم خواند و افزود: در دولت‎های گذشته ادبیات انقلاب و ارزش‎های آن به فراموشی سپرده شده بود که این ادبیات در دولت نهم و دهم بار دیگر احیا شد و در رفتار و گفتار مدیران دستگاه‎ها خود را نشان می‎دهد.

استاندار گلستان با بیان اینکه ایران در روابط بین‎الملل در جایگاه خوبی قرار دارد تصریح کرد: هفته گذشته نیویورک تایمز نوشت بیش از دو سوم کشورهای دنیا در اجلاس عدم تعهد شرکت کرده‎اند که نشان از موفقیت ایران است.

وی با بیان اینکه این‎ها اعترافات دشمنان ما است افزود: همچنین واشنگتن تایمز نیز در مقاله‎ای به این موضوع اشاره داشت که اکنون رقابت در زمینه محبوبیت جهانی بین ایران و آمریکاست و اجلاس تهران نشان داد که پیروزی از آن ایران و رهبری آن است.

قناعت استکبارستیزی را از ویژگی‎های برجسته دولت نهم و دهم دانست و یادآور شد: در دولت‎های پیشین برای ساخت 30 سانتریفیوژ اجازه می‎خواستند بگیرند اما الان در موضع برتر 10 الی 12 هزار سانتریفیوژ فعال شده است.

استاندار گلستان داشتن روحیه ارزشی، ساده‎زیستی و زنده ساختن ارزش‎ها را از دیگر نقاط قوت دولت نهم و دهم برشمرد و افزود: زمانی به خاطره آلوده ساختن فضا در دولت اصلاحات خانواده‎های شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار نمی‎گرفتند اما اکنون فضای مطلوبی در این زمینه وجود دارد و ایثارگری از افتخارات انسان‎ها محسوب می‎شود.

وی گفت: از دیگر نقاط قوت دولت ارتباط گسترده با مردم است و دولتی موفق خواهد بود که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.

قناعت با اشاره به اینکه باید ملت را الگو و اسوه قرار داد افزود: احترام قائل شدن برای ملت دکترین دفاعی دولت و سد پولادین در برابر تمام تهدیدهای دشمن است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول