اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

ملت ایران تنها به قدرت لایزال الهی تکیه دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به برپایی اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران گفت: ایران یگانه کشور واقعی غیرمتعهد جهان است زیرا مردم ما تنها به قدرت لایزال الهی تکیه دارند.

ملت ایران تنها به قدرت لایزال الهی تکیه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد در همایش بسیج کارمندی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به یقین این شهدا همچون ستارگان درخشانی در آسمان انقلاب اسلامی در حال درخشش بوده و راه را به ملت ایران نشان می‌دهند.

وی افزود: رهبر انقلاب می‌فرمایند «تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر تجلیل از یک جریان فکری و انقلابی است نه تجلیل از افراد» یعنی یک جریان انقلابی در این مسئله مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه دولت‌های پس از انقلاب تلاش فراوانی داشته‌اند گفت: با این حال زمان کوتاه خدمت شهیدان رجایی و باهنر همچنان می‌درخشد و در همین زمان کوتاه، ایشان مزد خود را گرفته و شربت شهادت نوشیدند.

وی ادامه داد: کسانی که نگاه صادقانه‌ای داشته باشند برای پیدا کردن راه صحیح به عملکرد این شهدا می‌نگرند و برای تشکیل یک دولت اسلامی این چهره‌ها را مدنظر خواهند داشت.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه شهید رجایی مقام ریاست جمهوری را مقهور خویش ساخته بود افزود: این شهید بزرگوار خود افتخار منصب خویش شد و دلیل این امر نیز پا گذاشتن بر نفس است.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه شهید رجایی زمانی که به ریاست جمهوری رسید در مقابل ولی فقیه زمان خود زانو زد و دست ایشان را بوسید گفت: همین شکستن خود موجب آبادانی درونی می‌شود.

وی با اشاره به برخورد شهید رجایی با اقشار مختلف جامعه بیان کرد: این مسئله الگویی برای امروز ماست و اکنون به تعبیر رهبری در مرحله پنجم انقلاب یعنی تشکیل دنیای اسلام هستیم و باید راه صحیح را با نگریستن به شهدا پیدا کنیم.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه تا اوایل انقلاب استکبار جهانی به کشور ایران بها نمی‌دادند گفت: آنها حتی تهدیدات و جنگ‌ها را نیز توسط نایبان و آلات دست خود علیه ملت ایران تحمیل می‌کردند.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: امروز در برهه‌ای هستیم که تمام رسانه‌ها و کشورهای استکباری بسیج شده‌اند که اجلاس کشورهای عدم تعهد در ایران شکل نگیرد اما برای آمدن به ایران اسلامی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند و به یقین، نشستی بی‌نظیر در ایران برگزار می‌شود.

وی ایران را یگانه کشور غیر متعهد واقعی جهان دانست و تاکید کرد: مردم ایران تنها به خداوند و قدرت لایزال الهی تکیه دارند وگرنه دیگر کشورها تعهدهای نسبی به برخی قدرت‌ها دارند.

مهدوی‌نژاد عنوان داشت: اگر در مسیر انقلاب بدون اخلاص گام برداریم نمی‌توانیم راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه داده و ادعای پرچم‌داری داشته باشیم.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به حرکت ملت ایران به سوی پیشرفت و قله‌های جهانی افزود: نمی‌توان این مسائل را مدنظر داشت و در عین حال وضعیت کشور را به شعب ابیطالب تشبیه کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها از درخشش خاصی برخوردار است گفت: اکنون دوستان ما خوشحال و دشمنان ما اندوهناک هستند بنابراین هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر است.

مهدوی‌نژاد پیروی شهید رجایی از ولی فقیه را موجب ناامیدی استکبار جهانی دانست و افزود: اگر زمانی اشخاص برای خود هویت قائل شده و خود را نشکنند انحراف آغاز می‌شود و امام خمینی(ره) نیز با کلام و رفتار خویش راه صحیح را به ملت ایران نشان داد.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری نشست کشورهای غیرمتعهد در ایران گفت: اگر نیت ما این باشد که با برگزاری این اجلاس پرچم اسلام در جهان به اهتزاز درآید خداوند برکات خود را به این نشست مرحمت می‌فرماید.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول