اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

ترور مسئولان نظام نشان مظلومیت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ترور مسئولان جمهوری اسلامی ایران نشان مظلومیت ملت ایران و این نظام است.

ترور مسئولان نظام نشان مظلومیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافت اظهار داشت: خداوند در آخر سوره کهف می‌فرماید "هر کس امید به لقا خداوند دارد، باید عمل صالح و خوب همراه با اخلاص در عبادت داشته باشد".

وی با اشاره به داستان اصحاب رقیم افزود: انجام کار خیر گره‌های زندگی را باز می‌کند و انسان متکبر و مغرور در قیامت خار و خفیف می‌شود.

ابراهیمی بیان داشت: مسئولان ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و با انجام دادن کار مردم و خدمت به آن‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی دنیا و آخرت خود را آباد کنند.

وی در مورد احترام به پدر و مادر گفت: والدین حق بزرگی بر گردن ما دارند و حتی در قرآن احترام به پدر و مادر و حق آنها بعد از اطاعت از خدا آمده است.

ابراهیمی در خطبه دوم نماز جمعه بعد از دعوت به تقوای الهی گفت: تقوا این است که انسان حس کند، خدا در هر حالی مراقب اوست.

وی افزود: منشا تبهکاری فراموشی قیامت است و گناه به معنی سخت جان دادن و سکرات مرگ است.

خطیب جمعه بافت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: نشان مظلومیت جمهوری اسلامی ترور مظلومانه رئیس جمهور و مسئولان آن است.

ابراهیمی بیان داشت: شهید رجایی از حقوق معلمی خود هزینه می‌کرد و از حقوق ریاست جمهوری استفاده نکرد.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور و مسئولان کشوری و لشکری با مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند "این دولت مشهور به پرکاری است" و سفارش فرمودند تا آخرین لحظه از دولت فرصت خدمتگزاری را از دست ندهید و مشکل گرانی و کاهش قدرت خرید مردم باید جبران شود.

ابراهیمی ابراز داشت: رهبری در مورد تولید ملی فرمودند "این امر باید در دستور کار دولت قرار گیرد و تمام دستگاه‌ها از محصولات داخلی استفاده کنند و استفاده از کالاهای خارجی ممنوع شود".

وی در مورد پنجم شهریور مصادف با هشت شوال سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع (ع) توسط وهابیون سعودی گفت: آن‌ها می‌خواستند حتی بارگاه پیامبر را تخریب کنند که مسلمان جهان جلویشان ایستادند.

ابراهیمی افزود: آل سعود در نامه‌ای فلسطین را به بریتانیا و یهود تقدیم کرده و در عوض حمایت آن جنایت‌کاران را خواسته بود.

وی درباره آمار زیاد تصادفات در استان کرمان خواستار توجه بیشتر مردم به قوانین راهنمایی رانندگی و رعایت سرعت مجاز شد.

ابراهیمی گفت :ما تمام جوانان را به ازدواج تشویق می‌کنیم، اما در مراسم عروسی نباید به بهانه شادی مزاحم همسایه‌ها و مردم شد.

وی اذعان داشت: بعضی سیستم‌‌های صوتی به قدری قوی هستند که صدای آن‌ها در شهرستان موجب آزار مردم می‌شود و این امر صحیح نیست.

وی بیان داشت: بر‍ژ‍ینسکی مقام ثابت کاخ سفید و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مشابه گفته بودند "وضع کنونی آمریکا مشابه زمان فروپاشی اتحاد شوروی سابق بوده و موج انتقادهای مردم امریکا و رژیم صهیونیستی روزبه‌روز در حال افزایش است".

رژیم صهیونیستی ابراز داشت: برژینسکی گفته بود "کدام دیوانه‌ای آمریکا را از بلندای ابرقدرتی سال 2001 به دره 2011 کشانده است".

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول