اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تحریم‌های پوشالی تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحریم‌های پوشالی تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد و ملت پشت سر رهبر خود توطئه‌ها را یکی پس از دیگری در راه رسیدن به رشد و تعالی پشت سر می‌گذارد.

تحریم‌های پوشالی تأثیری بر اراده ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مبارزه با نفاق در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با رهبری و هدایت امام خمینی همه نقشه‌های دشمنان استکباری نقش بر آب شد.

این فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: غرب به این دلیل با کشور ما به دشمنی برخواسته که انقلاب اسلامی در همان روزهای سخت اولیه پشتیبانی از مستضعفین جهان و مبارزه با مستکبران عالم  را سرلوحه کار خود قرار داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر که می‌خواهد جاودانه شود باید جان خود را در راه خدا فدا کند و هر کس به اوج معرفت برسد پاداش شهادت را دریافت خواهد کرد و ارزش هیچ پاداشی بالاتر از شهادت نیست که شهدای ما با تقدیم جان خود کشور را بیمه کردند.

این مسئول افزود: به برکت خون همین شهدا بوده که با گذشت 34 سال از عمر انقلاب هنوز آمریکا جرأت دست‌ درازی به کشور ما را نکرده و اگر روزی هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار دادند نه در خاک بلکه در آب‌های خلیج فارس این کار را کردند.

امیری تصریح کرد: تهدید دشمنان ما از روی عجز و ناتوانی بوده و همان گونه که همه دیدند آمریکا و اسرائیل هر چه تلاش کرد تا کشورهای عضو در اجلاس غیر متعهدها حضور پیدا نکنند در این نیت شیطانی خود شکست خوردند.

وی افزود: این تحریم‌های پوشالی هیچ تأثیری در اراده مردم ایران اسلامی نخواهد داشت و حرکت پرشتاب کنونی هیچ‌گاه برای رسیدن به توسعه با هیچ حربه‌ای متوقف نمی‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: حضور سران غیر متعهدها و برگزاری این اجلاس مشت محکمی بر دهان آمریکا و صهیونیسم جهانی است و ایران اسلامی اکنون به مانند گذشته آماده است تا دشمنان اسلام را سر جای خود نشانده و عزت مسلمین جهان را بیش از پیش رقم زند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا بدون توجه به قوانین به رسمیت شناخته شده بین‌المللی حقوق کشورها را زیر پا می‌گذارد که اکنون در سوریه حمایت از عده‌ای تروریست نشان دهنده خوی وحشی‌گری و استکباری این جرثومه فساد و تباهی در جهان است.

 انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول