اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

ملت ایران برای ماندگاری اسلام از جان خود گذشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: ملت ایران اسلامی برای ماندگاری اسلام عزیز از جان خود مایه گذاشته است و بهترین فرزندان را در این راه فدا کرده است.

ملت ایران برای ماندگاری اسلام از جان خود گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان شوشتر در مراسم نماز وحدت که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی برای ماندگاری اسلام از جان و مال خود گذشته است و به این دلیل نابودی این روحیه در مردم ایران اسلامی غیرممکن است.

 

وی با اشاره به اینکه ایران همه معادلات جهانی را برهم زده است، تأکید کرد: ایران همه معادلات جهان را با پیروزی انقلاب اسلامی به هم زد و به این دلیل مورد عناد استکبار جهانی قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: ایران اسلامی ثابت کرد می‌توان قدرتمند بود ولی به مردم ظلم روا نداشت و می‌توان مقاوم بود و مقابل استکبار جهانی ایستاد و این دو مفهوم در جهان تنها به نام ایران اسلامی شناخته شده‌اند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه در شرایط کنونی مهم است عمل به تکلیف است، مهم نیست نتیجه چه می‌شود ما باید تنها به تکلیف الهی خود عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر افزود: برخی با انتقادهای بی‌پایه و اساس و بدون استدلال کارشناسی و بدون پیشنهادهای منطقی برای رفع مشکلات مدام لب به انتقاد می‌گشایند که این تنها مقابله با مسئولان و ایجاد تقابل است که شاید در نظام پادشاهی گذشته جایی داشت ولی در شرایط کنونی که مسئولان برای خدمت کردن به مردم پست می‌گیرند جایی ندارد.

 

وی با اشاره به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باید به مردم معرفی شود.

سلیمانی تأکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم سمت را پذیرفته بودند و انقلابی به تمام معنایی بودند و باید دانست که انقلابی بودن تا تظاهر به انقلابی بودن تفاوت زیادی دارد.

 
وی خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر عاشق ولایت بودند و به این دلیل اطاعت محض از فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول