اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

ملت ایران استوار در برابر تحریم‌ها ایستاده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ملت ایران در برابر تحریم‌ها استوار ایستاده است و دشمن نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ملت ایران را بگیرد.

ملت ایران استوار در برابر تحریم‌ها ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز آیین یادواره شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام  سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و احمد عجم استاندار قزوین در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران در برابر تحریم‌ها همچون کوه ایستاده است و دشمن نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد.

وی ادامه داد: دشمن 33 سال است که کشور را تحریم کرده و این‌بار نیز تحریم‌ها راهی به جایی نمی‌برد و دشمن شکست می‌خورد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: ملت ایران در این 33 سال نشان داده‌اند که همیشه در برابر تحریم‌ها ایستادگی‌ کرده‌اند و هرچه فشار دشمنان بر کشور بیشتر شود ملت ایران ایستادگی و مقاومتشان نیز بالاتر می‌رود.

تقوی با بیان اینکه کار در نظام اسلامی عبادت است، افزود: خدا را شاکریم که در نظام اسلامی نفس می‌کشیم و برای مردم کار می‌کنیم که البته این مهم وظیفه ما را بیشتر می‌کند.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای کشور بیان کرد: آمریکا می‌خواهد که جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعطیل کرده و با علم خداحافظی کند که ملت ایران کوتاه نمی‌آید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شهید تاریخ یک ملت را می‌نویسد، بیان کرد: این شهید است که سرنوشت یک مملکت را رقم می‌زند و تاریخ ملتی را می‌نویسد.

تقوی اضافه کرد: شهدا در دوران خود از امتحان الهی پیروز بیرون آمدند و امروز نوبت نسل‌های دیگر است که در امتحان الهی موفق شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مرتبه والای شهید در دنیای باقی ابراز کرد: شهید همنشین خداوند بوده و وادی شهادت، وادی عشق است و شهدا در راه خداوند جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول